امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5192 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تخصصي‌ سازي خدمات مرکز ارتباط نوين در 4 گروه اصلي

به منظور افزايش سرعت پيگيري موارد مطروحه توسط مشتريان بانک اقتصادنوين در مرکز 24 ساعته ارتباط نوين، کارشناسان اين مرکز در سه بخش تخصصي پاسخگويي تماس گيرندگان اين مرکز خواهند بود.
تخصصي‌ سازي خدمات مرکز ارتباط نوين در 4 گروه اصلي

به گزارش خبر ايران ، کارشناسان زبده اين مرکز در سه بخش امداد مشتريان، امداد شعب، امداد پذيرندگان پايانه‌هاي فروش و کيوسک آماده پاسخگويي و پيگيري هستند که اين تخصصي‌سازي زمينه رضايت‌مندي مشتريان را فراهم کرده است.بر اين اساس کارشناسان حوزه امداد مشتريان پاسخگويي سوالات مشتريان در خصوص خدمات بانکداري الکترونيک شامل موبايل بانک، تلفن بانک، اينترنت بانک و خريد اينترنتي، ثبت مغايرت‌هاي تراکنش‌ها، ساعات کاري شعب، جزييات انواع سپرده‌ها، خدمات کارت، کارت‌هاي ضبط شده، مسدود کردن کارت و... خواهند بود.در حوزه امداد شعب نيز کارشناسان اين حوزه پاسخگوي موارد مرتبط به شعب بانک را بر عهده دارند، همچنين در حوزه پذيرندگان نيز کارشناسان اين مرکز پاسخگوي سوالات دارندگان پذيرنده‌هاي پايانه‌هاي فروش در خصوص مواردي مختلف از جمله شماره حساب، باشگاه پذيرندگان، اخذ نيازهاي و مشکلات پذيرندگان، پلسخگويي به درخواست‌ها و .... مي‌باشند ضمن اينکه در بخش کيوسک نيز کارشناسان اين حوزه پاسخگوي سوالات مشتريان در خصوص کيوسک هاي بانک خواهند بود.بانک اقتصادنوين با هدف کسب رضايت‌مندي مشتريان نسبت به راه‌اندازي مرکز 24 ساعته ارتباط نوين اقدام کرده است که بر اين اساس کارشناسان اين مرکز به صورت 24 ساعته در تمام روزهاي هفته آماده پاسخگويي و سوالات و مشکلات احتمالي مشتريان اين بانک خواهند بود.

بر اين اساس مشتريان و دارندگان پايانه‌هاي فروش بانک اقتصادنوين در سراسر کشور به ترتيب مي‌توانند از طريق شماره‌هاي 48031000-021 ، 48031480-021 و شماره رايگان 900900007 تماس حاصل نمايند.

همچنين مشتريان بانک مي‌توانند از طريق صفحه ورودي سايت بانک و نقطه ارتباطي "مرکز ارتباط نوين"، با اين مرکز ارتباط داشته و به صورت برخط (on line) پاسخ دريافت نمايند.

لازم به ذکر است کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوين در صورت لزوم نسبت به پيگيري موارد مطروحه از سوي مخاطبان اقدام و با برقراري تماس پيگيري نسبت ارايه اطلاعات به مشتريان اقدام خواهند کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب