خبرایران : به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات منطقه تهران می توانند از خدمات غیر حضوری استفاده نمایند.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای مشتری مداری و با عنایت به اهمیت حفظ و صیانت از سلامتی همکاران و شهروندان و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات منطقه تهران می توانند از خدمات غیر حضوری مخابرات مانند 2000، 20117، 2020، 118، 2021، 2010 و سایر امکانات استفاده نموده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری نمایند.
شایان ذکر است سامانه 2000 جهت دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت و وصل آنی، سامانه 20117 جهت رفع خرابی خطوط تلفن ثابت، سامانه 2010 جهت پشتیبانی و رفع خرابی خطوط مشترکین تجاری، سامانه 118 جهت اطلاعات تلفنی، 2021 واحد ارتباطات مردمی و سامانه 2020 جهت فروش و پشتیبانی و خدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت در مخابرات منطقه تهران در دسترس شهروندان می باشد.
همچنین شهروندان تهرانی جهت دریافت و پرداخت صورتحساب قبوض پایان دوره و به روز تلفن ثابت خود، علاوه بر 2000 می توانند "ستاره 2020 مربع" را از طریق تلفن همراه شماره گیری نموده و یا به وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir قسمت "مخابرات من" مراجعه نمایند.