امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53627 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حداکثرسازی رضایت شغلی همکاران در افزایش بهره‌وری سازمانی اثر گذار است؛

طی گفت و شنود تلفنی مدیر عامل بانک توسعه تعاون با همکاران

خبرایران : مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی گفت وشنود تلفنی با همکاران بر موضوع مهم حداکثرسازی رضایت شغلی همکاران تأکید ورزیدند.
طی گفت و شنود تلفنی مدیر عامل بانک توسعه تعاون با همکاران
حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در برنامه گفت و شنود تلفنی با همکاران این بانک، ضمن استماع نقطه نظرات آنها اظهار داشت: از مهمترین وظایف مدیریت بانک فراهم‌سازی محیط مناسب کار برای ایفای نقش همکاران در قسمت‌های مختلف سازمان می‌باشد.
وی ضمن تبریک دهه فجر، برگزاری جلسات گفت و شنود با مدیران ستادی را از اقدامات مناسب اداره کل روابط عمومی برشمرد و افزود: واحدهای ستادی نهایت همکاری را در راستای مطرح شدن ایده‌ها و نقطه نظرات همکاران مد نظر قرار دهند و این فرآیند با حداکثر کیفیت با حضور معاونین مدیر عامل، مدیران ستادی و روسای ادارات ستادی ادامه یابد و مشکلات و پیشنهادهای همکاران به ویژه همکاران شعبه به خوبی شنیده شده و نهایت مساعدت در جهت حل مشکلات همکاران مد نظر قرار گیرد.
مهدیان برآیند جلسات برگزار شده را مثبت ارزیابی نمود و گفت: طرح سوالات در زمینه خدمات بانکی، رفع ابهام از آیین‌نامه‌های جدید، کسب تکلیف در خصوص ارائه بهترین خدمات به مشتریان در زمینه‌های اعتباری، سپرده‌ها، صدور ضمانت‌نامه، خدمات ارزی، بازگشت معوقات، اعتبارسنجی مشتریان، محصولات بانکی و سایر خدمات از مهمترین محورهای مطرح شده از سوی همکاران با قسمت‌های مختلف ستادی بوده است.
وی افزود: گرچه در فرآیندهای امور سرمایه انسانی و امور استانها و شعب ، موضوعات و مسائل همکاران از قبیل وضعیت شغلی، امکان ارتقا، جابجایی محل خدمت و مشکلات شخصی و پزشکی پیش‌بینی گردیده است، با این وجود استماع کلام همکاران موجب تعلق خاطر بیشتر همکار به سازمان می‌شود و نیز چنانچه مسائل همکاران مغفول مانده و یا با تاخیر در حال بررسی است، تا حد امکان با استفاده از ظرفیت ها و چارچوبهای موجود در جهت رفع مشکلات چاره‌اندیشی می‌شود.
مهدیان گفت: گرچه فرآیندهای پرسنلی و سازمانی در چارچوب اداری و مطابق چارچوب‌ها می‌باشد، با این وجود افزایش همدلی میان همکاران و کاهش فاصله میان لایه مدیریتی و اجرایی می‌تواند در ارتقاء روحیه همکاران و حداکثرسازی رضایت شغلی موثر واقع گردد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن تمجید از فعالیت همکاران در شبکه شعب گفت: مسائل همکاران در شعبه همواره مورد توجه مدیران ارشد بوده است و بازدیدهای منظمی از سوی اعضای هیات مدیره جهت رسیدگی به امورات شعبه صورت گرفته است و تاکید بر این است عوامل انگیزشی و تشویقی جهت فعالیت همکاران در شعب در سطح بالاتری مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه به پشتیبانی کامل ستاد از صف اشاره نمود و گفت: چنانچه در فرآیندها موضوعی پرسنلی یا مربوط به خدمات به مشتریان، نیازمند مجوز یا بررسی از سوی ستاد است، با حداکثر سرعت و با نهایت ملاحظات از سوی ستاد مورد رسیدگی قرار گیرد و همکاران شعبه جهت ارائه خدمت به مشتریان به نحو مناسبی از سوی ستاد مورد حمایت واقع گردند.
مهدیان خاطر نشان کرد: همگان اذعان داریم که فعالیت بانکی نیازمند مهارت، آگاهی، اعتماد به نفس و توانایی ارتباط صحیح با مشتریان و مراجعین می‌باشد و همکاران در محیط مطلوب توانایی رشد شخصی و ارائه خدمات بهینه را پیدا می‌کنند.
وی گره‌گشایی از مشکلات همکاران را بسیار مهم برشمرد و گفت: به شخصه از ظرفیت‌های موجود در جهت مسائل درمانی و ارتقاء معیشت همکاران استقبال می‌کنم و از راهکارهای موجود از قبیل افزایش کارآمدی صندوق صعب‌العلاج جهت مسائل درمانی بهره‌جویی می‌نماییم.
وی افزود: تبدیل وضعیت از مهمترین مسائل نیروهای شرکتی است و اعلام می‌کنم هر گونه ظرفیت و راهکاری از سوی دستگاه‌های بالادستی به بانک ابلاغ گردد، مدیران ارشد بانک از آن فرصت در راستای تبدیل وضعیت همکاران بهره خواهند گرفت.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ادامه گفت: شایسته است مدیران ستادی و استانی فرصت شکوفایی استعداد همکاران را فراهم سازند و فعالیت همه همکاران در سطوح گوناگون ارزشمند است و چنانچه کار با علاقه و انگیزه همراه باشد، رضایت نسبی همکار و همچنین افزایش بهره‌وری سازمانی نتیجه کار خواهد بود.
وی به مدیران توصیه نمود: همکاران به لحاظ رشد شغلی مورد حمایت واقع گردند و با توجه به ظرفیت های موجود و استعداد و تخصص همکاران، مراتب رشد همکاران به نحو شایسته ای فراهم گردد و این گونه نباشد که همکاری به بهانه سکون شغلی و عدم توجه، دچار دلسردی و بی‌انگیزگی شود.
مهدیان در ادامه خاطر نشان کرد: استماع مشکلات و دغدغه‌های همکاران از وظایف مدیران در سطوح مختلف است و این روند در استانها نیز مورد توجه قرار گیرد و شرایط به گونه‌ای باشد، همکار سازمان را امین مسائل خود دانسته و در صورت بروز مشکلات، از حمایت از سازمان برخوردار شود.
در این جلسه سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره، عباس نجفی و امیر هوشنگ عصارزاده اعضای هیات مدیره نیز به صحبت‌ها و نکات همکاران را مورد استماع قرار دادند و مقرر گردید مسائل همکاران از سوی جعفر مشکی مشاور مدیر عامل، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی و احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب، حجت اله شمس رییس اداره کل حوزه مدیریت و شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی به صورت اساسی مورد پیگیری و چاره‌اندیشی قرار گیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب