خبر ایران : پرتال خدمات الکترونیک بیمه ما با رویکردی نوآورانه و در راستای تسهیل دسترسی بیمه گذاران به هرگونه خدمات بیمه ای در روزهای شیوع ویروس کرونا، آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه ما ، سامانه پرتال خدمات الکترونیک با هدف کسب رضایت حداکثری مشتریان و پوششدهی کامل نیازهای آنان به نشانی https://my.bimehma.com در دسترس مشتریان قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، صدور و تمدید اینترنتی ، پرداخت اقساط، استعلام وضعیت، استعلام نرخ و استعلام خسارت بیمه نامه از جمله خدمات ارائه شده در فاز اول پیاده سازی سامانه است.
کلیه کاربران می توانند با عضویت در پرتال خدمات الکترونیک، حساب کاربری اختصاصی دریافت کرده و اطلاعات کامل بیمه نامه های صادرشده و همچنین لیست هزینه های درمانی خود را مشاهده نمایند.
همچنین بینندگان برنامه تلویزیونی پرطرفدار عصرجدید می توانند در بخش عصرجدید بیمه "ما" ثبت نام کرده تا کارشناسان ما از هر استان جهت راهنمایی و برآورده کردن نیاز بیمه ای آنها تماس حاصل نمایند.
این گزارش حاکی است، پیادهسازی سایر خدمات منتخب در فاز توسعه سامانه، در دستور کار قرار دارد و به زودی به فهرست خدمات افزوده خواهد شد
دسترسی به این سامانه، فقط از طریق آدرس ذکرشده امکانپذیر است بنابراین کاربران این سامانه باید توجه ویژهای به آدرس URL درجشده در مرورگر خود داشته باشند تا در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.گفتنی است لینک دسترسی به سامانه پرتال خدمات الکترونیک در سایت بیمه "ما" به آدرس www.bimehma.com در دسترس کاربران قرار گرفته است و نصب آن بر روی تمام پلتفرم ها امکان پذیر است.