امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54040 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تداوم ارائه خدمات الکترونیکی بانک آینده

خبرایران : بانک آینده در راستای، مدیریت، کنترل و پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعات حضوری هموطنان گرامی به شعب بانک و دستگاه‌های خودپرداز،در سال جدید نیز ارائه خدمات الکترونیکی را در اولویت دارد.
تداوم ارائه خدمات الکترونیکی بانک آینده
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک آینده، براین اساس، هم‌میهنان و مشتریان این بانک می‌توانند بدون حضور در شعب و با بهره‌گیری از خدماتی هم‌چون: سامانه پیشخوان مجازی، سامانه کیلید، همراه‌بانک، تلفن‌بانک و اینترنت‌بانک، نسبت به انتقال وجه بین حساب‌ها، پرداخت اقساط، اطلاع از مانده کارت‌های شتابی، پرداخت قبوض، دریافت شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری اقدام نمایند.

یادآور می‌شود؛ تاریخ انقضای کارت‌های بانک آینده بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری تا پایان سال ۱۴۰۰ و به‌ مدت یک‌سال تمدید خواهد شد. مرکز ارتباط بانک آینده به‌شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ به‌ صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخ‌گویی به هموطنان است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب