مهران اعتمادی شهردار منطقه 11 ، در ادامه بازدید از ادارات با حضور در اداره روابط عمومی ؛ ضمن دیدار با کارکنان بر اهمیت ارتباط با شهروندان تأکید کرد.
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، اعتمادی با بیان این که روابط عمومی ها مبدأ ارتباط با مردم هستند خاطر نشان کرد که حساسیت این بخش از نهاد خدمت رسان شهرداری ؛ به گونه ای است که می توان گفت روابط عمومی قلب تپنده سازمان است.
وی بهینه سازی نحوه ارتباط با مردم و همکاری و پشتیبانی روابط عمومی در شکل گیری ارتباط با شهروندان را عامل موثری برای ارتقای مشارکت شهروندی و رفع مشکلات شهری دانست .