امروز: شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54716 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۴:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مسعود عابدی خبرداد؛

برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم زمین با همکاری سازمان مدیریت پسماند

خبرایران :31 اردیبهشت ماه 1400 با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اختتامیه جشنواره فیلم زمین برگزار و از برگزیدگان تقدیر می شود.
برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم زمین با همکاری سازمان مدیریت پسماند

مسعود عابدی، مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهارداشت : سازمان مدیریت پسماند با هدف آشنایی عموم شهروندان با طرح کاپ به عنوان الگوی نوین کاهش پسماند تلاش می‌کند تا از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی استفاده کند. در همین زمینه، به‌تازگی برنامه‌ریزی‌های لازم برای نمایش فیلم‌های مرتبط با موضوع پسماند در جشنواره زمین را انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد : قرار است فیلم‌های کارگاه‌های آموزشی درخصوص معرفی طرح کاپ و پشت پرده بازیافت پسماندهای سلولزی در طول جشنواره و دو هفته بعد از پایان جشنواره در تارنمای این رویداد فرهنگی قابل مشاهده باشد.همچنین، حدود ۴۰ فیلم، کلیپ، انیمیشن و موشن‌گرافی در بخش خارج از مسابقه در سایت جشنواره پخش شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

بنابران گزارش ، قراراست فردا 31 اردیبهشت ماه 1400 با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اختتامیه جشنواره فیلم زمین برگزار و از برگزیدگان تقدیر شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب