خبرایران : مدیر توسعه و راهبری بازار بیمه رازی بیمه از انتقال ریسک کلیه پوشش اموال،اشخاص و مسولیت فروشگاه زنجیره ای رفاه به بیمه رازی ، در راستای چرخش استراتژیک و با حمایت مدیر عامل این شرکت خبر داد.
به گزارش خبرایران از روابط_عمومی و بین الملل بیمه رازی ، وهاب جوادی در خصوص جذب این مشتری بزرگ، آنرا همسو با چرخش های استراتژی بازاریابی تهاجمی با رویکرد کمی و کیفی پرتفوی در بیمه رازی قلمداد کرد که در بازارهدفِ مطلوب خود، به دنبال مشتریانی با برند معتبر است و علاوه بر ریسک اعتباری مناسب و سرمایه بالا، شاخص هایی مانند گستردگی جغرافیایی ریسک را نیز دارا باشند.
وی افزود این بیمه گذار از جمله ۱۰۰ شرکت برتر سال ۹۹ مدیریت صنعتی (IMI) کشور می باشد و جایگاه بالاتری نسبت به برخی از شرکت های صنایع فولاد،پالایشگاهی و پتروشیمی معدنی در این لیست را به خود اختصاص داده است.