امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54823 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حجت اله مهدیان اعلام کرد؛

شعب بانک توسعه تعاون مظهر خدمت‌رسانی به تعاونگران و کارآفرینان

خبرایران : مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه گفتگوی هفتگی تلفنی با روسای شعب اظهارداشت:شعب بانک مظهر خدمت‌رسانی به تعاونگران و کارآفرینان است.
شعب بانک توسعه تعاون مظهر خدمت‌رسانی به تعاونگران و کارآفرینان
به گزارش خبرایران، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه گفتگوی هفتگی تلفنی با روسای شعب بانک اظهار داشت: کلیه برنامه‌های بانک در حوزه اشتغال‌زایی، حمایت از تعاونی‌ها، رونق تولید، مشاغل خانگی، پروژه‌های عمرانی و نهادهای حمایتی توسط ارکان بانک در شعب اجرایی می‌شود.
مهدیان در تماس تلفنی با اسماعیل حسن‌زاده رئیس باجه جاجرم خراسان شمالی، حسن حیدری رئیس شعبه آزادگان یزد، مرتضی شادمهر رئیس شعبه بهار همدان و سعید صفایی شریف رئیس شعبه مرکزی اراک پس از استماع سخنان همکاران گفت: توقعات از بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک دولتی که در گستره جغرافیایی کشوری و در چارچوب‌های ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کند بالاست و جامعه هدف بانک به دنبال دریافت خدمات بهینه از همکاران شعب در استان‌ها است و همکاران نیز با تلاش و تدبیر فراوان، بسیاری از نیازهای بانکی و مالی تعاونگران و کارآفرینان را پوشش داده و این فرآیند به‌طور مستمر بهبود می‌یابد.
مهدیان گفت: دانش بومی همکاران در زمینه اعتباری، خدمات بانکی و برنامه‌ریزی توسعه و همکاری با دستگاه‌های اجرایی باعث شده شعب بانک به‌عنوان مزیت جدی در استان‌ها برای پیشبرد بسیاری از برنامه‌های اقتصادی در نظر گرفته شوند و اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سنواتی، ماده ۵۲ قانون بودجه، ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم مقررات مالی دولت بخشی از عملکرد بانک در پذیرش عاملیت دستگاه‌های اجرایی و اعطای تسهیلات مناسب به بخش‌های گوناگون اقتصادی است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: ارتباط دائم و پیوسته با شعب و اطلاع از کمبودها و حمایت از ارائه خدمات مطلوب به متقاضیان، ذینفعان و مشتریان موضوعی است که همواره مدنظر مدیران ارشد بانک بوده است.
گفتنی است در این گفتگوها مدیرعامل بانک نیز از آخرین وضعیت شعب و احوال همکاران مطلع و پیشنهادها، کمبودها و راهکارهای متنوعی برای خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان و بهبود وضعیت همکاران از سوی طرفین ارائه شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب