خبرایران : قائم مقام بیمه دانا با اشاره به تفاوت مدل های کسب و کار در بازار رقابتی امروز، خواستار تغییر نگاه سنتی و حرکت به سمت مدلهای جدید کسبوکار شد.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در نشست هم اندیشی مدیران این شرکت، ضمن قدردانی از همکاران بابت افزایش نقدینگی و پرداخت خسارت به بیمهگذاران، از حاکمیت تیم قوی و یکدست مدیریتی در این شرکت سخن گفت و اظهار داشت: مدل های کسب و کار امروز در بازار متفاوت شده و وجود 77 هزار شبکه فروش در بازار میطلبد که نگاه دقیقتری به این مقوله داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه بسترهای دیجیتالی موجود در بازار و کاربرد گسترده هوش مصنوعی یکی از چالشهای اساسی آینده بیمه خواهد بود، ضرورت تغییر نگاه مدیریتی در این حوزه را یادآور شد و افزود: با توجه به این مهم، دستورالعملی با عنوان «نظارت و کنترل»تدوین و ارائه شده که هدف اصلی آن، تغییر نظام سنتی و حرکت به سمت مدلهای جدید کسب و کار برای جذب بازارهای جدید است.
قائم مقام بیمه دانا، خواستار بهرهگیری از تخصص مدیران توانمند در اتاقهای فکر سازمانی شد و افزود: برای ارائه بهترین نوع پوشش بیمهای به بیمهگذاران، باید شناخت کامل و دقیقی از مشاغل داشت تا سپس بتوان با بهرهگیری از آن، نسبت به ارائه پوششهای بیمهای مناسب اقدام کرد.
حسینی، تغییر نگرش به شبکه فروش و استفاده از تئوریهای جدید کسب و کار را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای موفقیت در کار و پیشبرد کار گروهی، باید مدیر از اشراف کامل اطلاعاتی برخوردار باشد.
وی، پرداخت به موقع خسارت به بیمهگذاران را در جذب بازار و حفظ مشتری مورد تاکید قرارداد.