به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ، در این نشست که به بررسی برنامههای شرکتها در حوزه توسعه خدمات دیجیتال، گفتگو درخصوص عملکرد شرکتهای پیشروی صنعت در موضوع کسب و کارهای نوآورانه و هماندیشی در مورد رفع موانع و توسعه ارتباط شرکتهای فعال در این حوزه پرداخته شد، مدیران شرکتهای بیمه رازی، بیمه ملت، بیمه دی و بیمه تجارتنو حضور داشتند.
حمیدرضا پروازی، مدیر توسعه کسبوکار دیجیتال بیمه رازی به عنوان میزبان این نشست با اشاره به نیازمندیهای امروز شبکه فروش بیمه گفت: «پاسخگویی به نیازمندیهای شبکه فروش در گذار از بیمهگری سنتی به بیمهگری دیجیتال و توسعه فرهنگ دیجیتال برای حرکت در مسیر تحول، در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.»
در بخش دیگر این جلسه، علیاکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال بیمه دی در خصوص راههای توسعه صنعت بیمه گفت: «تلاش برای ایجاد بستری در راستای ارایه خدمات دیجیتال به همه اجزای فعال در عملیات بیمهگری همواره یکی از راههای موردنظر توسعه در شرکت بیمه دی بوده است.»
یحیی میرزایی پری، مدیر توسعه کسبوکار دیجیتال بیمه ملت نیز در این جلسه به حرکت شرکت های بیمه به سمت همکاری در حوزههای جدید و نوآورانه و اشتراک دانش و زیرساختهای فراهم شده اشاره کرد که یکی از راهکارهای توسعه این حوزه است؛ کاری که بیمه ملت آن را در پیش گرفته است.
در پایان نیز مباشرفر، مدیر کسبوکارهای نوآورانه بیمه تجارت نو با اشاره به اولویتهای اصلی شرکتهای بیمه گفت:«رفع موانعی که مسیر حرکت به سمت توسعه کسبوکارهای دیجیتال و نوآورانه را تحت الشعاع قرار میدهد را باید دراولویت قرار داد و ما در شرکت تجارت نو در این مسیر گام بر میداریم.»
امید است که تداوم این نشست ها و هم اندیشی فعالان عرصه بیمه و اقتصاد دیجیتال، بیش از پیش موجب رشد و توسعه این صنعت در کشور باشد.