قائم مقام مدیر عامل توسعه بهداشت و سلامت مپنا تبسم گفت : فرآیندهای اصلی هر شرکت و هر بیزینس در حال حاضر مشتریمداری است و شرکت تبسم مأموریت خاص و ویژهای در حوزه بیماران دارد و این امر را به عنوان یکی از فرآیندهای اصلیمان قرار دادهایم.
دکتر مهدی احمدی قائم مقام مدیر عامل توسعه بهداشت و سلامت شرکت مپنا تبسم در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : فرآیندهای اصلی هر شرکت و هر بیزینس در حال حاضر مشتریمداری است و شرکت مپنا تبسم مأموریت خاص و ویژهای در حوزه بیماران دارد و این امر را به عنوان یکی از فرآیندهای اصلیمان قرار دادهایم.
وی تصریح کرد : به همین خاطر کارگروههای ویژهای تشکیل شده و ما توانستیم به جمعآوری دیتا بپردازیم، همچنین ایجاد سایت، صدای مشتری و حتی استندهایی در مراکز خود ایجاد کرده تا بتوانیم دیتا را بصورت کامل از کف مجموعه جمع و تجزیه و تحلیل کنیم.
دکتر احمدی تاکید کرد : ما به روشهایb2c, b2b, B2g پرسشنامههایی تهیه کرده و در اختیار مراجعان قراردادهایم و از این طریق توانستهایم اطلاعات بسیار خوب و کاربردی جمعآوری کنیم و با برنامههای کوتاهمدت، میانمدت و بلند مدت پردازش این اطلاعات را انجام دهیم و نقاط قوت خود را افزایش دهیم.
وی در پایان سخنان خود گفت : به عنوان مثال در روش جمعآوری اطلاعات b2c توانستیم با مشتریان بصورت مستقیم ارتباط برقرار میکنیم و برگزاری چنین سمینارهایی کمک شایانی به همافزایی شرکتهایی که تمایل دارند در حوزه مشتریمداری کار کنند، کارساز خواهد بود.