امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55063 تاریخ انتشار: شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو مشتریان را برای استفاده از قطعات اصل حمایت می‌کند

آغاز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بانک رسالت برای ایساکو کارت از فردا

خبرایران : گروه صنعتی ایران خودرو در راستای حمایت از مشتریان برای استفاده از قطعات اصل شبکه خدمات پس از فروش، تسهیلاتی در قالب قرض‌الحسنه را با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت در اختیار یدکی فروشان، تعمیرکاران و رانندگان تاکسی قرار می‌دهد.
آغاز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بانک رسالت برای ایساکو کارت از فردا

به گزارش خبرایران از ایکوپرس- مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در آیین امضای قرارداد اجرای این طرح با بانک قرض الحسنه رسالت، با بیان این که هم زمان با تحقق جهش تولید ایران خودرو در سال گذشته، ایساکو نیز در شاخص های مختلفی توانست جهش یابد، گفت: در سال ۱۳۹۹ با وجود تشدید تحریم‌های ظالمانه و ادامه مشکلات ناشی از ویروس منحوس کرونا توانستیم در شاخص فروش رشد ۵۰ درصدی را نسبت به سال ۱۳۹۸ به ثبت برسانیم.
مهدی مونسان افزود: طبق ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در شاخص رضایت مشتری نیز در سه ماهه پایانی سال گذشته به عدد ۷۸۳ رسیدیم که رکورد مهمی در این شاخص در میان خودروسازان دارای بیش از ۱۰ نمایندگی در سطح کشور به حساب می آید.
وی با بیان این که در سال جاری نیز، تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را ملاک عمل قرار داده‌ایم، یکی از شرایط استفاده از قطعات اصلی ایساکو توسط مشتریان را ایجاد دسترسی بیشتر به این قطعات دانست و گفت: در زمینه افزایش ضریب نفوذ قطعات اصل اقدامات مناسبی انجام شده و طرح ایساکو کارت نیز در همین راستا فعالیت خواهد کرد.
مونسان با اشاره به فعالیت ۲۵ هزار تعمیرکار رسمی و به ثبت رسیده در اتحادیه تعمیرکاران و ۴۰ هزار یدکی فروش، گفت: با تسهیلاتی که اختصاص آن را از فردا آغاز می کنیم، قطعات اصل با شرایط مناسب در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
وی توزیع مویرگی قطعات اصل در شبکه تعمیراتی را از اهداف امسال ایساکو برشمرد و گفت: ۱۰۱۶ فروشگاه ایساکو و ۶۶۰ نمایندگی ایران خودرو در این زمینه تلاش می کنند.
مدیرعامل ایساکو افزود: در راستای مسوولیت های اجتماعی و کمک به تاکسی داران محترم در شرایط کرونایی، امکان ارایه تسهیلات برای استفاده از قطعات اصلی و از طریق اعتبارسنجی سامانه بانکی وجود دارد.
وی تصریح کرد: در گام بعدی ۹ میلیون عضو شبکه بانک رسالت نیز شامل این طرح خواهند شد.
مونسان ضمن تاکید بر فرهنگ سازی برای استفاده از قطعات اصل در جامعه، گفت: بخش عمده ای از آسیب های خودرو به دلیل استفاده از قطعات غیراصل و بی کیفیت است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت نیز در این مراسم، همکاری شکل گرفته را ارتباط موثر میان سیستم بانکی و صنعت کشور خواند و گفت: هدف از این قرارداد، ایجاد فضایی مناسب برای استفاده از خدمات خودرویی و قطعات اصل است.
محمدحسین حسین زاده، تسهیلات این طرح را شرعی،‌ آسان و ارزان خواند و گفت: این تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه بوده و افزایش قیمتی در قطعات ایساکو نیز لحاظ نخواهد شد.
وی افزود:‌ این اقدام حاصل همت شرکت ایساکو و ایجاد زیرساخت های بانکی توسط بانک رسالت است و از نتیجه همکاری شکل گرفته، مردم منتفع خواهند شد.
حسین زاده، رونق تولید را از دستاوردهای این طرح دانست و گفت: در کنار آن علاوه بر افزایش سهم تجارت الکترونیک، ایجاد اشتغال نیز اتفاق خواهد افتاد.
وی تصریح کرد:‌ تسهیلات مورد نظر تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان و بازپرداخت شش ماهه و سه ماه تنفس به گروه های هدف اختصاص خواهد یافت.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب