امروز: شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55129 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 خبر داد؛

اعتبارات فرهنگی نواحی طبق نیاز شهروندان و محلات

خبرایران : در جلسه شورای مدیران معاونت امور اجتماعی منطقه اعتبارات بین نواحی مورد طرح و بررسی قرار گرفت.
اعتبارات فرهنگی نواحی طبق نیاز شهروندان و محلات

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، علی نوروزی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، با اعلام این خبر،گفت: تمامی اقدمات معاونت با برنامه ریزی و کنترل عملکرد انجام می شود تا هرچه بهتر بتوانیم طبق نیازمندی های شهروندان و محلات برنامه ها اجرا شود.

 نوروزی با بیان اینکه ارتباط و تعامل موثر در بین ادارات معاونت در جهت پیشبرد اهداف سازمانی بسیار تاثیر گذار است، ادامه داد: ادارات معاونت در اول باید نیاز شهروندان و محلات را در نظر بگیرند تا کاستی ها در محلات برطرف شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه به توجه ویژه به خانواده معزز شهدا تاکید کرد و گفت:  در راستای افزایش غنای برنامه ها از هنرمندان و مشاهیر منطقه کمک گرفته شود.

وی به برگزاری برنامه های ورزشی برای همکاران شهرداری اشاره کرد و گفت: در راستای سلامتی و ایجاد شور و نشاط بین همکاران شهرداری، اداره ورزش پیگیری های لازم برای استفاده از سالن های ورزشی منطقه در روزهای پنج شنبه را فراهم نماید.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان بر رسیدگی به طلب پیمانکاران تاکید کرد و از ادارات معاونت خواست تا این موضوع را در الویت برنامه های خود قرار دهند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب