امروز: پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55405 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک رضا رجب زاده در پی کسب مدال طلا و شکستن رکورد المپیک توسط جواد فروغی، شهروند منطقه ۲۱

خبرایران : رضا رجب زاده شهردار منطقه 21 در پی کسب مدال طلا و شکستن رکورد المپیک توسط جواد فروغی، شهروند منطقه ۲۱ پیام تبریک صادر نمود.
پیام تبریک رضا رجب زاده در پی کسب مدال طلا و شکستن رکورد المپیک توسط جواد فروغی، شهروند منطقه ۲۱

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداری منطقه۲۱ ، رضا رجب زاده شهردار منطقه در پی کسب مدال طلا و شکستن رکورد المپیک توسط ورزشکار تاریخ‌ساز آقای جواد فروغی پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

کسب اولین مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توسط، جناب آقای جواد فروغی در رشته تیراندازی برای اولین بار در تاریخ حضور ایران در مسابقات المپیک، مسرت‌بخش و شادی آفرین بود.

کسب این مدال با ارزش و ارزنده در این دوره از مسابقات برای کاروان ورزشی ایران نشان از تلاش و غیرت دلیر مردان این آب‌ و خاک در میدان‌ها ورزشی بین‌المللی دارد و این قهرمانی در هنگامه اعیاد مسعود قربان و غدیر خم، عیدانه ای ارزشمند برای مردم ورزش دوست میهمن عزیزمان و به ویژه شهروندان منطقه۲۱ محسوب می‌شود.

 اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت این افتخارآفرینی بزرگ به این قهرمان ارزنده کشورمان که هم در میدان ورزش قهرمانی جهانی اینگونه جانانه درخشید و هم در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا بعنوان یک پرستار شریف به هم میهمان و شهروندان شریف تهرانی خدمت رسانی می کند، از درگاه ایزد منان برای ایشان موفقیت و پیروزی روزافزون در فتح سکوهای قهرمانی و سلامت و تندرستی در عرصه مبارزه با این پاندمی جهانی، مسألت می‌کنم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب