امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55622 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با هدف بررسی میدانی وضعیت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان انجام شد؛

سیستان‌وبلوچستان مقصد پنجاه‌ودومین سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

خبرایران : در پنجاه‌ودومین سفر استانی و با هدف بررسی میدانی شرایط ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و نیز بررسی ظرفیت‌ها و چالش‌های بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی استان، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی صبح روز چهارشنبه ششم دی ماه به‌همراه تعدادی از معاونان و مدیران این‌سازمان، وارد استان سیستان‌وبلوچستان و شهرستان چابهار شد.
سیستان‌وبلوچستان مقصد پنجاه‌ودومین سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

به‌گزارش خبرایران از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، استان سیستان‌وبلوچستان در جنوب شرقی ایران دارای جمعیتی بالغ بر 3 میلیون و 214 هزار  نفر بوده و پس از کرمان، دومین استان پهناور ایران به‌شمار می‌رود. تعداد بیمه‌شدگان اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی در این استان بیش از 241 هزار نفر و تعداد بازنشستگان و مستمری‌بگیران اصلی استان نیز نزدیک به 54 هزار نفر است که با احتساب افراد تحت تکفل آنان، تعداد افراد تحت پوشش خدمات متنوع سازمان تأمین‌اجتماعی در این استان بالغ بر 875 هزار نفر است.

سازمان تأمین‌اجتماعی در استان سیستان‌وبلوچستان برای ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران این استان در حال حاضر 14 شعبه، به همراه 6 شعبه اقماری و 4 کارگزاری در اختیار دارد.
این گزارش همچنین حاکی است در حال حاضر مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان سیستان و بلوچستان در بخش درمان مستقیم دارای 2 بیمارستان شامل بیمارستان 256 تختخوابی در شهرستان زاهدان و بیمارستان 32 تختخوابی در شهرستان زابل به همراه 2 پلی‌کلینیک تخصصی در شهرهای زاهدان و چابهار و نیز 4 درمانگاه عمومی در شهرهای زاهدان، خاش، سراوان و ایرانشهر است.
گفتنی است سازمان تأمین‌اجتماعی هم‌اکنون نزدیک به 500 شعبه بیمه‌ای و 403 بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف‌ کشور، برای ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان دارد و سفرهای استانی مدیرعامل این سازمان به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع نواقص احتمالی انجام می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب