امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55918 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۴:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارائه تمام فرآیندهای بانکی در پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه رسالت

خبرایران : مدیر اجرایی فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: آماده ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان هستیم.
ارائه تمام فرآیندهای بانکی در پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه رسالت
به گزارش خبرایران، مدیر اجرایی فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه رسالت در خصوص افق۱۴۰۰این بانک گفت: ما حرکت به‌سوی بانکداری بدون شعبه را از  حدود چهار سال قبل آغاز و با عملیاتی کردن بانکداری اجتماعی  همچنین فراهم کردن زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح کشور آماده  ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان هستیم.

سیدمحمدرضا مصطفوی تبدیل ۳۰۰ شعبه این بانک به کمتر از۳۰ شعبه را یک دستاورد مهم دانست و افزود: همین تعداد شعبه نیز در جاهایی قرار گرفته‌اند که فرهنگ آن جامعه هنوز به محیط وب و بهره‌گیری از گوشی‌های هوشمند اعتماد ندارد. این شعب نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ جمع آوری می‌شوند.

مصطفوی با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه رسالت در پی مطرح‌شدن به‌عنوان اولین بانک بدون شعبه نیست، اظهارداشت: ما فقط  به دنبال فرهنگ‌سازی ارائه خدمات به مشتریان به‌صورت آسان، ارزان، شرعی و  بصورت غیرحضوری هستیم. تبدیل‌شدن به اولین بانک دیجیتال یا اولین نئوبانک در کشور را در اهدافمان نگذاشته‌ایم و در راستای این فرهنگ‌سازی نیز «پیشخوان مجازی رسالت» را ایجاد کردیم که فرایندهای شعب در آن به‌صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد.

مدیر اجرایی فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: هر شعبه بیش از ۱۳۰ فرایند را به صورت حضوری برای مشتریان انجام می داد که از سال۱۳۹۸ این خدمات در سامانه‌ «پیشخوان مجازی رسالت» ارائه می‌شود.

وی افزود: سامانه پیشخوان مجازی رسالت در حال حاضر سرویس‌های همچون برآورد تسهیلات، خدمات مبتنی بر کارت، درخواست کارت، تغییر سپرده و...... درمجموع ۴۳ فرایند را انجام می‌دهد. مصطفوی خاطر نشان کرد: آنلاین شدن درخواست واریز تسهیلات نیز در برنامه امسال بانک قرض‌الحسنه رسالت قرار دارد.

وی درباره آمادگی مشتریان برای دریافت خدمات غیرحضوری گفت: تقاضا و پذیرش خدمات غیرحضوری از سوی مشتریان از ابتدا وجود داشت ولی نیازمند زمینه‌سازی و فرهنگ‌سازی بود. امیدواریم در آینده ای نزدیک تمام مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت فرایندهای بانکی خود در بستر اینترنت و بدون محدودیت زمانی و مکانی دریافت کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب