امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56060 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پاکسازی محله هزار سنگ ،مسیر کوهنوردان پایتخت توسط شهرداری منطقه 2

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 از اجرای ویژه برنامه پاکسازی محله هزارسنگ به عنوان یکی از مسیرهای کوهنوردی با هدف افزایش کیفیت محیط زیست و جلوه‌های بصری تهران در حریم این منطقه خبر داد.
پاکسازی محله هزار سنگ ،مسیر کوهنوردان پایتخت توسط شهرداری منطقه 2

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2،  علی اصغر طاهری گفت: حفاظت از باغات حریم منطقه و جلوگیری از تخریب محیط زیست از رویکرد و اهداف مدیریت شهری منطقه است، بر همین اساس طرح پاکسازی محله هزارسنگ با مشارکت شهروندان  محله و مدیریت شهری  در دستور کار قرار گرفت
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: محله هزار سنگ یکی از مسیرهای کوهنوردی درکه است که  به مرور زمان به کوهسار تبدیل شده است.
طاهری افزود: این طرح با مشارکت ادارات  فضای سبز ، خدمات شهری ، پسماند منطقه با هدف ایجاد نگاهی مثبت و وظیفه محور در پاسداشت طبیعت در اراضی اجرا شده است.
وي همچنين هدف از این اقدام را توسعه پایدار محیط زیست و حفظ توان اکولوژیکی محدوده برشمرد و گفت: در این برنامه، علاوه بر توزیع اطلاعیه‌های زیست محیطی و کیسه های زباله آبی رنگ پسماند خشک بين شهروندان از 85 نفر نیروی کارگری ، 5 دستگاه وانت ، 3 دستگاه خاور جهت پاکسازی استفاده گردید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب