امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56268 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۵:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس هیئت‌مدیره بانک دی مطرح کرد؛

سیاست‌های خارجی دولت جدید یکی از پایه‌های استراتژی ارزی بانک دی است

خبرایران : رییس هیئت‌مدیره بانک دی سیاست‌های دولت جدید در گسترش همکاری‌های منطقه‌ای با همسایگان و ورود به قرارداد شانگهای را بزرگترین پتانسیل بانک دی برای هدفگذاری استراتژی‌های ارزی دانست.
سیاست‌های خارجی دولت جدید یکی از پایه‌های استراتژی ارزی بانک دی است
به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی بانک دی؛ غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت‌مدیره بانک دی در نشست با روسا و معاونان شعب ارزی این بانک با تشریح استراتژی‌های ارزی بانک دی در سال جاری به تشریح پتانسیل‌های موجود در منطقه برای توسعه سهم بازار در حوزه خدمات ارزی پرداخت.
در این نشست، ارجمندی با اشاره به سیاست‌های کلان بانک در مسیر تغییر پورتفولیو و نظام حکمرانی بانک دی گفت: مهمترین وزن پرتفوی درآمدی بانک دی در سال جاری به سمت درآمدهای مبتنی بر خدمات ارزی و بانکداری دیجیتال حرکت کرده است که در این راستا با راه‌اندازی سه کمیته عالی استراتژی و بودجه، فناوری اطلاعات و بین‌الملل استراتژی‌ها و سهم بازار این دو حوزه هدفگذاری و تعیین شده است.
وی پتانسیل حوزه ارزی را در کشور مطلوب دانست و تصریح کرد: موضوع خدمات ارزی و بین‌الملل یک موضوع بخشنامه‌ای صرف نیست و نیازمند ساختار، برنامه به روز و آگاهی از شرایط تحریمی و سیاست‌های خارجی نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: با توجه به سیاست‌های دولت جدید در گسترش همکاری‌های منطقه‌ای با همسایگان، عضویت ایران در قرارداد شانگهای، انعقاد قرارداد 25 ساله با چین و برگزاری جام جهانی 2022 در قطر، پتانسیل‌های بسیار بزرگی برای بانک وجود دارد تا با تعریف مأموریت‌ها و استراتژی‌های جسورانه و طراحی خدمات و محصولات ارزی متنوع، سهم بازار خود را در این عرصه هدفگذاری و تأمین کند.
ارجمندی با اشاره به لزوم همگرایی حوزه‌های ریالی و ارزی در نگاه به مشتریان و طراحی بسته‌های جامع برای آنها گفت: حوزه‌های ریالی و ارزی مانند دو بال بانک هستند که باید با همگرایی با یکدیگر و ایجاد وحدت رویه، به سمتی حرکت کنند که در طراحی بسته‌های اعتباری برای مشتریان کلان، خدمات ارزی مورد نیاز مشتری نیز تعریف و ارائه شود.
وی تصریح کرد: یکی از نیازهای اساسی امروز مشتریان دسترسی به خدمات ارزی بر بستر اپلیکیشن‌های بانک است به گونه‌ای که از دو معاونت بین‌الملل و فناوری اطلاعات انتظار می‌رود با پیاده‌سازی فرایند ارائه خدمات ارزی در دی‌جت، زمینه دسترسی مشتریان را به خدمات ارزی تسهیل کنند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که بانک دی بتواند با گسترش آموزش‌های هدفمند و کاربردی برای شعب ارزی به جایگاه موثر و شایسته‌ای در حوزه ارزی در نظام بانکی کشور دست یابد.
در ادامه این نشست نادر حسن پور، معاون بین‌الملل بانک دی، با تأکید بر لزوم تطبیق خدمات ارزی شعب با ابلاغیه‌های قانونی بانک مرکزی و بخشنامه‌های داخلی بانک براز امیدواری کرد که با ثبت و انتقال تجربیات ارزی همکاران، در کنار ارائه آموزش‌های تخصصی به کارکنان، زمینه ارائه خدمات بهتر به مشتریان فراهم شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب