او با تاکید بر این که مهمترین مزیت رقابتی شرکت بیمه آسماری در بازار بیمه ای کشور، رشته درمان است، اظهار کرد: در شرایطی که بیمه تکمیل درمان در بسیاری از شرکت ها نقطه سر به سر را تجربه می کند و در برخی شرکت ها زیان ناشی از آن به یک معضل تبدیل شده است، شرکت بیمه آسماری توانسته است این رشته را تا میزان قابل توجهی به سوددهی برساند.
به گفته یزدان دوست، ارائه بیمه درمان تکمیلی بیمه آسماری با پوشش کرونا، به شدت با استقبال مشتریان مواجه شده و نه تنها بخش زیادی از آلام و مشکلات مالی مبتلایان به این بیماری را برطرف کرده است، بلکه چهره قابل احترامی در حوزه عمل به مسئولیت اجتماعی نیز از بیمه آسماری به نمایش گذاشته است.
وی همچنین به افزایش سرمایه چشمگیر این شرکت در سال مالی گذشته اشاره کرد و با بیان این که چنین تغییری در توان مالی شرکت می تواند توسعه فعالیت های آن را به همراه داشته باشد، افزود: در سال جاری، تحولات بزرگی برای شرکت پیش بینی شده است که می تواند بیمه آسماری را در حوزه خدمات و ارائه طرح های نوین، بیش از پیش در بازار بیمه ای کشور مطرح کند.
مدیرعامل شرکت بیمه آسماری استفاده از نیروی انسانی متخصص و توانمند، سیاستگذاری حرفه ای از سوی اعضای با تجربه هیئت مدیره و توجه کافی به روش های نوین بازاریابی را از عوامل موفقیت این شرکت در بازار بیمه ای کشور خواند و اظهار کرد: شرکت بیمه آسماری در آینده نزدیک و به دور از روش هایی مانند نرخ شکنی، ارائه طرح های غیرفنی و یا برداشتن سهم دیگران از کیک بیمه، به بازارهای جدید ورود خواهد کرد تا هم ظرفیت بیمه کشور را توسعه دهد و هم جلوه تازه ای از فعالیت حرفه ای در این بازار را به نمایش بگذارد.