امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56931 تاریخ انتشار: شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۳:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سمیر رحمیمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

تک جوش تولیدکننده انواع ملزومات جوش و برش و انواع تورچ های جوشکاری تیگ، میگ و پلاسما که در صنایع فولاد و ساخت سوله و انواع فلزکاری است / در مقایسه با محصولات خارجی بین ۵۰ تا یک سوم قیمت‌های چینی کاهش قیمت داریم

خبرایران : مدیر شرکت تک جوش گفت : صنایع تک‌جوش تولیدکننده انواع ملزومات جوش و برش و انواع تورچ های جوشکاری تیگ، میگ و پلاسما که در صنایع فولاد و ساخت سوله و انواع فلزکاری قابل استفاده است.
تک جوش تولیدکننده انواع ملزومات جوش و برش و انواع تورچ های جوشکاری تیگ، میگ و پلاسما که در صنایع فولاد و ساخت سوله و انواع فلزکاری است / در مقایسه با محصولات خارجی بین ۵۰ تا یک سوم قیمت‌های چینی کاهش قیمت داریم

سمیر رحمیمی  مدیر شرکت تک جوش در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: صنایع تک‌جوش تولیدکننده انواع ملزومات جوش و برش و انواع تورچ های جوشکاری تیگ، میگ و پلاسما که در صنایع فولاد و ساخت سوله و انواع فلزکاری قابل استفاده است.

وی تصریح کرد : در حدود 15 سال در امر تولید انواع تورچ های جوش و برش فعالیت می کند. همچنین تولید کننده لوازم مصرفی تورچ ها و لوازم جانبی و الکترونیکی و مکانیکی دستگاه های جوش و برش است و در خدمت صنعتگران ایران می باشد.

مدیر شرکت تک جوش ابرازداشت : انواع لوازم مصرفی همچون قطعات نازل، رابط نازل، شعله‌پوش و سایر لوازم جانبی که قالبا از کشور چین و کشورهای اروپایی وارد می‌شد که گروه فنی مهندسی تک جوش تمامی لوازم جوش و برش را تولید می کند.

رحیمی افزود :  بسیاری از قطعات تورچ های جوش و برش که از چین و کشورهای اروپایی وارد می شود را با استفاده ازمهندسین متخصص و اعتماد شرکت های داخلی موفق به تولید و پخش گسترده در صنعت جوش و برش شده است. از طرفی غالب کار ما با صنعتگران فعال در زمینه‌های، ماشین‌سازی، جوشکاری به صورت جزء یا عمده و صنعتگران و شرکت‌های بزرگ فولاد و شرکت ذوب‌آهن می‌باشد.

وی ادامه داد : این مجموعه علاوه بر تولید ، در امر مشاوره و فروش انواع دستگاه های جوش و برش و همچنین خدمات پس از فروش و تامین قطعات الکترونیکی را به صورت گسترده انجام می دهد و محصول ما در مقایسه با محصولات خارجی بین ۵۰ تا یک سوم قیمت‌های چینی کاهش قیمت دارد و همچنین در دسترس می‌باشد و پاسخگوی مشتریان می‌باشیم و خدمات مناسب با کیفیت بالا ارائه می‌دهیم.

رحیمی درپایان شخنان خود گفت : از طریق پست پیشتاز و تیپاکس نیز به اکثر نقاط کشور ارسال داریم.

 

راههای ارتباطی:

https://takjooshsamir.ir/tolidat-tak-joosh/ 

اینستاگرام :

https://instagram.com/takjoosh.samir?utm_medium=copy_link

سایت:

 https://takjooshsamir.ir/

تلفن :

09134462166

09130384711

09103022300

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب