امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57755 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حمیدرضا شاهپیری در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

آبا طراح ، مجری و تولید کننده سقف های وافل و یوبوت درایران است/ در طراحی سقف‌های وافل بتن نواحی اضافی حذف و هزینه ها کاهش می یابد

خبرایران : مدیرعامل شرکت مهندسی آبا گفت: درطراحی سقف های وافل ویوبوت بتن نواحی اضافی حذف شده و محصول سبک می‌شود که در نهایت سبب کاهش هزینه ساخت و ساز می‌شود.
آبا طراح ، مجری و تولید کننده سقف های وافل و یوبوت درایران است/ در طراحی سقف‌های وافل بتن نواحی اضافی حذف و هزینه ها کاهش می یابد

حمیدرضا شاهپیری مدیرعامل شرکت مهندسی آبا درگفتگوبا خبرنگارخبرایران اظهارداشت : مجموعه آبا فعالیت خود را از سال 1393 در حوزه ساختمان و تکنولوژی‌های نوین ساختمانی آغاز کرده است.

شاهپیری تصریح کرد : هدف این مجموعه در وهله اول گردآوری تیم فنی خوب برای ارتقاء صنعت ساخت و ساز بوده که به واسطه مهندسان نخبه‌ای که با ما همکاری دارند و تحقیقات دانشگاهی دارند، توانستیم مجوز سقف‌های وافل و یوبوت را بگیریم و نسبت به طراحی  اجرای آن اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد : در طراحی این سقف‌ها بتن نواحی اضافی حذف شده و محصول سبک می‌شود که در نهایت سبب کاهش هزینه ساخت و ساز می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبا عنوان داشت : در این نوع طراحی ما می‌توانیم فاصله بین ستون‌ها را بیشتر کنیم و دهانه بلندتری را پوشش دهیم که مزایای فراوانی برای معماران دارد و در این خصوص حوزه نمایندگی وسیعی در سطح کشور داریم که در اکثر استان‌ها فعال هستند و با قیمت یکسان خدمات ارائه می‌کنند.

وی ابرازداشت : خدمات اصلی ما، طراحی سازه، طراحی معماری، اجرای سازه و تولید و تأمین قالب‌های وافل، یوبوت و مشتقات آن است.

شاهپیری در پایان سخنان خود گفت : نوسانات نرخ ارز بیشتر در حوزه صنهت و ساختمان و برای سازندگان تأثیرگذار بوده، زیرا با افزایش نرخ ارز قیمت مواد اولیه بتن نیز بصورت تصاعدی افزایش پیدا می‌کند و سازندگان را با رکود تورمی در صنعت ساختمان روبرو می‌کند که در نهایت به ضرر مصرف‌کننده تمام می‌شود.

آدرس سایت:

 https://abaaeng.com/

 

تلفن

 

موبایل

 

پست الکترونیک

 

اینستاگرام

 

تلگرام

لینک گزارش تصویری

https://www.khabareiran.ir/news/54077

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب