امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57936 تاریخ انتشار: شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بیمه رازی در مراسم شب یلدای شرکت اعلام کرد؛

امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون شهدا است

خبرایران : مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به فداکاری شهدا گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه که منجر به برگزاری مراسمات ملی و مذهبی می‌شود به واسطه جان فشانی شهدا است.
امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون شهدا است

به گزارش  خبرایران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، به مناسبت شب یلدا خانواده بزرگ بیمه رازی بار دیگر در کنار هم جمع شدند .

در این مراسم، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر موئلفه قدرشناسی گفت: شرکت بیمه رازی قدردان زحمات نیروی انسانی خود است به همین دلیل باید قدرشناس و قدردان شهدای کشور باشیم زیرا این آرامش خاطر که در حال حاضر وجود دارد و عاملی می‌شود که دورهمی خانوادگی و دوستانه در مناسبت‌های ملی و مذهبی رخ دهد، به پاس رشادت‌ها و جان فشانی شهدای کشور است.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اهمیت، جایگاه و توان نیروی انسانی شرکت و شبکه فروش، گفت: در ماه‌های اخیر موفقیت‌های بسیار خوبی برای شرکت به ثبت رسیده که این مهم به واسطه تلاش نیروی انسانی شرکت در ستاد و شبکه فروش بوده است.

او ادامه داد: در ۱۰ ماهه اخیر شرکت بیمه رازی با تاکید بر اصلاح ساختار مالی شرکت، برنامه‌ریزی‌های خود را در زمینه توانگری مالی، پرداخت خسارت، کسب قبولی اتکایی و افزایش سرمایه را عملیاتی کرد.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اقدامات زیربنایی یادآور شد: شرکت بیمه رازی از بعد نرم افزاری و سخت افزاری رشد و توسعه قابل توجهی را از آن خود کرده است.

جباری بیان کرد: عملکرد بیمه رازی افتخارآمیز است و نرخ رشد بیمه رازی در سالجاری نسبت به معدل صنعت بیمه ۲.۵ برابر است و این مهم تنها با تلاش و همدلی همکاران رقم خورده است.

او تاکید کرد: شرکت بیمه رازی به دنبال کسب پرتفو به هر قیمتی نیست و این شرکت به دنبال آن است تا خدمات به‌روز و نوآورانه را در مسیری آسان و با تکیه بر فناوری اطلاعات در اختیار مشتریان و بیمه گزاران خود قرار دهد.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به توجه ویژه به شبکه فروش از سوی بیمه رازی، خاطرنشان کرد: چرخه تعالی و موفقیت دارای دو عنصر جدی، سرمایه انسانی و مشتریان است که مبنای شروع چرخه تعالی، سرمایه انسانی شرکت خواهد بود.

جباری خط ارتباطی شرکت به مشتریان را نمایندگان و کارگزاران دانست و گفت: رویکرد شرکت بیمه رازی حفظ و حمایت از نمایندگان، کارگزاران و شبکه فروش است تا بتوانند با قدرت بیشتری در فضای رقابتی بازار بیمه به فعالیت بپردازند.

او افزود: یکی از وظایف مهم در شرکت بیمه رازی ارزیابی و پرداخت به موقع خسارت است که با اصلاح ساختار شرکت با تاکید بر پنچ چرخش استراتژیک در این زمینه اتفاقات مهمی رخ داده است.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: شرکت بیمه رازی به دنبال آن است در راستای تسهیل گری در ارائه خدمات از فناوری‌های به‌روز استفاده کند که این مهم تاثیر قابل توجهی در فرآیندهای شرکت و بیمه گزاران خواهد داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب