خبر ایران : اعتماد عمومی به صنعت بیمه با حضور به موقع و اقدامات بیمه رازی در پی حادثه مترو تهران نسبت به گذشته افزایش یافت.
این افزایش اعتماد در حالی رخ داد که عموم مردم اعتماد چندانی به صنعت بیمه در ارائه خدمات به موقع و مناسب ندارند و همواره نگران تخصص و جبران خسارت از سوی شرکت های بیمه هستند اما بیمه رازی با حضور به موقع در حادثه مترو تهران. علی جباری – مدیرعامل بیمه رازی با عشق به وقوع حادثه و هماهنگی جهت بستری و مداوای مصدومان در بیمارستان های قرارداد بیمه رازی بدون دریافت کوچکترین هزینه ای فضای جدیدی در اعتمادسازی به وجود آورد. صنعت و شرکت های بیمه
بررسی ها نشان می دهد که عموم مردم برای جبران بیمه اقدام به خرید بیمه می کنند و بزرگترین انتظار آنها از صنعت بیمه، پاسخگویی و جبران به موقع است که در پاسخ به این انتظار برحق، اعتمادسازی و ضریب نفوذ بیمه افزایش می یابد و این اقدامات تیزرها و بیلبوردهای متعدد خواهد بود. بار موثرتر
بر اساس این گزارش، اقدامات بیمه رازی در حادثه متروی تهران با استقبال چشمگیر رسانه ها و هموطنان مواجه شده است و اخبار اقدامات بیمه رازی در بسیاری از رسانه های فضای مجازی از جمله خبرگزاری ها و کانال های ارتباطی بازنشر شده است و این خبر تنها در تلگرام بیش از 2 میلیون بار بازدید شده است.