امروز: سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ [2025/04/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58635 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استان‌ ها بیمه کوثر ؛ هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمه‌ گری شرکت‌ های بیمه است

خبرایران : هوشیاری شبکه فروش و ارائه خدمات بر مبنای شناسایی نیازهای مشتریان و پیشنهادهای بیمه‌ ای به بیمه‌ گذاران از عوامل تاثیر‌گذار بر سودآوری شرکت‌ های بیمه در عملیات بیمه‌ گری است.
مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استان‌ ها بیمه کوثر ؛ هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمه‌ گری شرکت‌ های بیمه است
به گزارش خبرایران از روابط‌‌عمومی بیمه کوثر، مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استان‌ها شرکت، ضمن بیان این مطلب، در پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر شرکت بیمه کوثر، بیان کرد: نمایندگان نخستین حلقه ارتباطی صنعت بیمه با جامعه هستند و نقش مهم و اثرگذار شبکه فروش در حلقه فرآیند بیمه‌گری به طور کامل مشهود است.
 
معصومه نجات‌بخش با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان چهار اصل مدیریت فروش، مدیریت ریسک، وصول مطالبات و سودآوری را رعایت کنند، افزود: اهتمام شبکه فروش به اعتلای نام بیمه کوثر به عنوان برند اطمینان‌بخش و جذاب برای بیمه‌گذاران، آینده‌نگری در گذر از چالش‌های کسب‌وکار، محدودیت‌ها، بازارهای رقابتی و انعکاس نیازهای مشتریان به ستاد و همچنین توسعه فروش بیمه‌های زندگی به عنوان پشتوانه اقتصادی برای آحاد مردم از دیگر انتظارات ما از شبکه فروش است.
 
وی تاکید کرد: ارتباط پایدار، مداوم و پیوسته با مشتریان وفادار و سودآور فقط با ارائه اطلاعات کافی و راهنمایی‌های دقیق در زمان خرید بیمه‌نامه و بروز حادثه محقق می‌شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب