امروز: پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59888 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

باغچه رستوران صفا ، محیطی دلنشین و دوستانه با منو غذاهای اصیل ایرانی

خبرایران : کافه و رستوران صفا به سبک مدرن با طراحی زیبا و خدمات بی‌نظیر خود، منبعی برای لذت بردن از غذاهای ایرانی در محیطی دلنشین و دوستانه در میان درختان سبز و محیط طبیعی افتخار میزبانی از هم وطنان عزیز از سراسر ایران می باشد.
باغچه رستوران صفا ، محیطی دلنشین و دوستانه با منو غذاهای اصیل ایرانی

 تاریخچه باغچه رستوران صفا؛

کافه و رستوران ما یک کسب و کار خانوادگی است که در سال 1380 رستوران باغ صفا توسط قاسم عقاپور خریداری و تحت مالکیت او قرار گرفت.کافه بستی و باغ برگر باغ صفا در سال 1401 توسط فواد عقاپور تاسیس شد.فرناز عقاپور به عنوان مدیر اجرایی  رستوران باغ صفا فعالیت می‌کند و با همت و تلاش، در سال ۱۴۰۳ رستوران را به طور کامل بازسازی کرده‌اند. این بازسازی به سبک مدرن انجام شده و رستوران و کافه ما اکنون با طراحی زیبا و خدمات بی‌نظیر خود، منبعی برای لذت بردن از غذاهای ایرانی در محیطی دلنشین و دوستانه است. در میان درختان سبز و محیط طبیعی، کافه و رستوران ما مکانی است که هر طعمی از غذاهای ایرانی محلی را با افتخار برای شما فراهم کرده است. از خوراک‌های لذیذ و متنوع ما لذت ببرید و دلپذیری همراه با آنها را تجربه کنید. به رستوران ما بیایید و شکوفایی اصیل و طعمی ایرانی را در هر سفر خود تجربه کنید.

اطلاعات تماس :

آدرس : جاده هراز -کیلومتر 40 آمل- کیلومتر 110 تهران ، منطقه سیاه بیشه

 

تلفن:

09111212295 قاسم عقاپور

09120197899 فرناز عقاپور

09111277263 فواد عقاپور

اینستاگرام : 

baghsafa_restaurant

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب