امروز: سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ [2024/10/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60042 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همنشینی درکنار مردم شریف روستا؛

با اقامتگاه بوم گردی گلجان یک زندگی روستایی پر از آرامش را تجربه کنید

خبرایران : اقامتگاه بوم گردی گلجان در سال 1401 افتتاح و به علت نزدیکی به مرکز استان زنجان هم از امکانات شهری و امکان بازدید از مکانهای تاریخی و گردشگری استان بهره مند است و هم امکان تجربه زیست در بافت کاملا روستایی را دارد.
با اقامتگاه بوم گردی گلجان یک زندگی روستایی پر از آرامش را تجربه کنید

اقامتگاه بوم گردی گلجان در منطقه حسن ابدال شهرستان زنجان واقع شده است. این اقامت گاه با فاصله 5 کیلومتری از شهر زنجان در زمینی به مساحت 300 متر و زیربنای 400 مترمربع بصورت یک ساختمان 2 طبقه بنا شده که با دارا بودن 6 اتاق اقامتی حداکثر ظرفیت پذیرایی از 27 گردشگر را دارد. فاصله اقامتگاه تا جاده قزوین به زنجان 3.5 کیلومتر می باشد.

این اقامت گاه در 2 طبقه همکف و اول بنا شده که دارای 4 اتاق بصورت تخت خواب، 2 اتاق بصورت کف خواب و تراس مشترک می باشند. اتاق های تخت خواب دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و اتاق های کف خواب دارای سرویس بهداشتی و حمام مشترک در تراس می باشند.
اقامت گاه گلجان در منطقه ای کوهستانی بنا شده که دارای آب و هوایی سرد و خنک می باشد. حیاط این اقامتگاه با حوض آبی، آتشدان و تخت های چوبی تزئین شده است. با اقامت در این اقامت گاه و همنشینی با روستایی ها می توان یک زندگی روستایی پر از آرامش را تجربه کرد. همچنین مزیت این واحد اقامتی دسترسی آسان آن به مکان های مختلف می باشد. فاصله اقامت گاه تا سوپرمارکت و نانوایی 100 متر می باشد.
از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به باغ های روستا، سد حسن ابدال (5 دقیقه)، بازار زنجان (20 دقیقه)، موزه مردان نمکی (20 دقیقه)، آبشار شارشار (45 دقیقه) و چشمه آبگرم وننق (50 دقیقه) اشاره کرد.

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/444_bhsqksy.jpg

 

تصویر ۱ - اقامتگاه بوم‌گردی  گلجان (لادن) در  زنجان

 

تصویر 2 - اقامتگاه بوم‌گردی  گلجان (لادن) در زنجان

 

تصویر 3 - اقامتگاه بوم‌گردی  گلجان (لادن) در زنجان

 

 

تصویر 5 - اقامتگاه بوم‌گردی  گلجان (لادن) در زنجان

 

تصویر 6 - اقامتگاه بوم‌گردی  گلجان (لادن) در زنجان

 

تصویر 8 - اقامتگاه بوم‌گردی  گلجان (لادن) در زنجان

 

تصویر 10 - اقامتگاه بوم‌گردی  گلجان (لادن) در زنجان

 

تصویر 11 - اقامتگاه بوم‌گردی  گلجان (لادن) در زنجان

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب