امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60220 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اقامتی راحت و ماندگار در منطقه ای خوش آب و هوای در هتل بلوط (Baloot Hotel) تهران

خبرایران : هتل بلوط تهران هتلی سه ستاره در منطقه خوش آب‌وهوای ولنجک تهران است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت می‌کند. هتل فاصله بسیار کمی تا مرکز خرید پالادیوم دارد و موقعیت مکانی آن، باعث دسترسی راحت به جاهای دیدنی ازجمله کاخ سعدآباد و بام تهران می‌شود.
اقامتی راحت و ماندگار در منطقه ای خوش آب و هوای در هتل بلوط (Baloot Hotel) تهران

 هتل بلوط تهران (Baloot Hotel) یکی از هتل‌های تهران است و در شمال پایتخت و منطقه خوش آب و هوای ولنجک قرار دارد. این هتل در سال 1395 شروع به کار کرده و هتلی نوساز به شمار می‌رود. هتل بلوط 16 واحد اقامتی در محوطه‌ای زیبا و چشم نواز دارد که شامل اتاق‌های دو تخته و سه تخته می‌باشند و هر یک دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند. این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی برای کسانی مناسب است که می‌خواهند اقامتی به دور از مرکز شهر و با دسترسی خوب به مراکز تجاری شمال تهران داشته باشند.

کسانی که تجربه رزرو هتل بلوط تهران و اقامت در آن را داشته‌اند از فضای سبز زیبا و دلنشین، نظافت قابل قبول، برخورداری از محیطی آرام و متفاوت در تهران و برخورد خوب کارکنان به عنوان ویژگی‌های مثبت این هتل یاد می‌کنند.

بیشتر مهمانان، قیمت رزرو هتل بلوط تهران را مناسب با خدمات ارائه شده می‌دانند و از آن رضایت دارند. فاصله هتل بلوط تهران تا مراکز خریدی مانند پالادیوم، ولنجک و گالریا کم است و جاذبه‌هایی مانند میدان و بازار تجریش، موزه موسیقی، باغ فردوس و باغ موزه هنر ایرانی نیز از این هتل به راحتی قابل دسترسی هستند.

 

آدرس: تهران - ولنجک - خیابان یمن - بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی - سمت چپ - باغ گیاه پزشکی - هتل بلوط

null

 

null
 
 
null
 
 
null
 
 
null
 
 
null
 
 
 
null
 
 
null
 
 
null

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب