خبرایران : به منظور جلب رضایت مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعب ، مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل با شماره تماس 88210007-021در کلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان می باشد.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: مرکز امداد مشتریان این موسسه برای ارتباط بیشتر با مشتریان گرامی با ساختاری مشتری مداری و خدمات محور با هدف جلب رضایت مشتریان ایجاد شده است.
این مرکز با به کارگیری کارشناسان زبده و متخصص در همه سطوح بانکی در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی به مشتریان محترم در زمینه انواع خدمات بانکی می باشد
این گزارش میافزاید: خدمات قابل ارائه مرکز امداد مشتریان از جمله، راهنمایی طرز استفاده از همراه بانک ،اینترنت بانک و نرم افزار فام، راهنمایی خدمات افتتاح حساب متابانک، رفع مشکلات احتمالی دستگاه های خودپرداز و شارژ دستگاه های خودپرداز و کشلس، اعلام خرابی دستگاه ها و مشکلات تراکنش مشتریان، پیگیری مشکلات احتمالی ساتنا، پایا و شاپرک مشتریان و پرداخت قبض می باشد.
مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات هموطنان گرامی در خصوص کلیه فعالیت های موسسه اعتباری ملل می باشد