امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61218 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با فراهم نمودن فضایی برای دورهمی شما عزیزان؛

مجموعه گردشگری، اقامتی و بوم گردی باغ ایلخانی امیر میزبان جشن ها و گذراندن اوقات فراغت خانواده های ایرانی است

خبرایران : مجموعه گردشگری، اقامتی و بوم گردی باغ ایلخانی امیر به مدیریت «امیر و نسرین ملکی »میزبان جشن ها و گذراندن اوقات فراغت خانواده ها از سراسر ایران می باشد.
مجموعه گردشگری، اقامتی و بوم گردی باغ ایلخانی امیر میزبان جشن ها و گذراندن اوقات فراغت خانواده های ایرانی است

اطلاعات تماس مجموعه گردشگری،اقامتی و بوم گردی باغ ایلخانی امیر:

آدرس : زنجان ، سلطانیه،خیابان جمهوری

تلفن :

09199551872

09125422308

اینستاگرام :

ilkhani_amir_ecolodge

 

معرفی مجموعه گردشگری، اقامتی و بوم گردی باغ ایلخانی امیر:

اقامتگاه بوم گردی ایلخانی امیر در استان زنجان، شهر سلطانیه واقع شده است. این اقامتگاه در باغی با مساحت هفت هزار متر مربع قرار گرفته است و بافتی آجری و سنتی دارد که می تواند اقامت دلچسبی را برایتان فراهم نماید. همچنین با فراهم نمودن فضایی برای دورهمی شما عزیزان، میزبان جشن ها و گذراندن اوقات فراغت شماست. باغ گردشگری ایلخانی امیر با داشتن 12 واحد اقامتی مجزا، امکان اسکان و پذیرش حداکثر 38 میهمان را دارد. اتاق های این مجموعه در طبقه همکف (بدون پله) قرار دارند. این اقامتگاه دارای اتاق 45 متری اَریباد، اتاق های 25 متری اِرساس و شِرویاز و هشت اتاق 18 متری دارای دو تخت توئین می باشد. همچنین دارای اتاق 24 متری کانکت سورنا است که یک تخت دبل و دو تخت تکی دارد و نفرات اضافه از سرویس کف خواب استفاده میکند. اتاق های اریباد، ارساس و شرویاز دارای سرویس بهداشتی اختصاصی شامل توالت فرنگی، ایرانی و حمام می باشند و سایر اتاق ها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی شامل توالت فرنگی و حمام هستند.در بخش سرویس بهداشتی عمومی نیز توالت ایرانی فراهم شده است. سیستم گرمایشی این اقامتگاه شوفاژ است و با توجه به شرایط جغرافیایی این منطقه، نیازی به سیستم سرمایشی نمی باشد.

 

امکانات و خدمات ارائه شده:

اقامتگاه بوم گردی ایلخانی امیر امکانات و خدماتی نظیر پارکینگ غیرمسقف، اینترنت رایگان، راهنمای گردشگر و رستوران را فراهم نموده است. اتاق های 18 متری این اقامتگاه دارای میز و صندلی و یخچال نیز می باشند. در این اقامتگاه امکان طبخ غذا توسط میهمان وجود ندارد، اما مسافرین عزیز می توانند با سفارش انواع غذاهای ایرانی و محلی از رستوران این مجموعه، طعم متفاوت غذاهای این منطقه را تجربه نمایند.

                                                     

موقعیت جغرافیایی:

اقامتگاه ایلخانی امیر در شهر سلطانیه، در فاصله 46 کیلومتری زنجان (مرکز استان) واقع شده است. شهر سلطانیه زمستان بسیار سردی دارد اما در فصول بهار و پاییز از متعادل ترین دمای هوا برخوردار است تا به راحتی بتوانید از جاذبه های آن بازدید نمایید.

 

جاذبه های گردشگری:

شهر سلطانیه که بیشتر از چند هزار سال قدمت دارد به دستور سلطان محمد خدابنده بنا شده است. این شهر معروف ترین شهر استان زنجان است که آثار تاریخی شگرفی را از دوره های گوناگون در خود جای داده است. حمام تاریخی سالار، گنبد سلطانیه، چمن سلطانیه، تپه نور، قلعه و ارگ تاریخی سلطانیه، چشمه شاه بلاغی و معبد داش کسن از مشهورترین و دیدنی ترین جاذبه های تاریخی این شهر باستانی است.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب