امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61295 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۳:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارزیابی مشتریان شهروند از عملکرد صندوقدران فروشگاه‌ها

خبرایران : طرح ارزیابی عملکرد صندوقداران فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با هدف پایش میزان رضایت مشتریان از طریق نظر‌سنجی آنلاین راه‌اندازی شد.
ارزیابی مشتریان شهروند از عملکرد صندوقدران فروشگاه‌ها

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت شهروند، با توجه به اهمیت مشتری‌مداری و ارائه خدمات شایسته به مشتریان در مجموعه شهروند، طرح ویژه نظارت بر عملکرد صندوقدران به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین گروه‌های فعال و خدمات‌رسان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، از طریق اسکن کیوآرکد مندرج در انتهای فاکتور خرید مشتریان راه‌اندازی شده است.

 
🔹 در این طرح ویژه که از اواخر مهرماه سال جاری آغاز شده، هر مشتری می‌تواند پس از صدور فاکتور با اسکن کیوآرکد انتهایی فاکتور خرید خود، بدون الزام به ارائه اطلاعات شخصی و هویتی از طریق پرسشنامه آنلاین، عملکرد صندوقداری را که به وی ارائه خدمت نموده ارزیابی کند.
 
🔹 نتایج و یافته‌های این ارزیابی از سوی مشتریان می‌تواند علاوه بر تجربه خریدی توام با آرامش و احترام، ابزار مناسبی برای سنجش شایستگی‌های صندوقدارانی باشد که شایسته تقدیر از سوی مشتریان و مدیرعامل شرکت شهروند شناخته می‌شوند.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب