امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61629 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حسن مهدی پورکلیبری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هتل ائل‌یوردی کلیبردر ابتدای پله‌های ورودی قلعه بابک و در داخل جنگل‌های ارسباران با چشم‌اندازی رو به کوه‌های قره‌داغ قراردارد/ هتل ائل یوردی آماده برگزاری مراسمات وجشن های ادارات مختلف می باشد

خبرایران : مدیر عامل هتل ائل یوردی گفت: هتل ائل یوردی 7 کیلومتر از کلیبر به سمت آینالو ونزدیک ترین هتل به قلعه بابک آبشار می باشد و در دل جنگل های ارسباران وقره داغ قرار ودر آب وهوا بسیار خنک در دل تابستان قراردارد.
هتل ائل‌یوردی کلیبردر ابتدای پله‌های ورودی قلعه بابک و در داخل جنگل‌های ارسباران با چشم‌اندازی رو به کوه‌های قره‌داغ قراردارد/ هتل ائل یوردی آماده برگزاری مراسمات وجشن های ادارات مختلف می باشد

حسن  مهدی پورکلیبری مدیر عامل هتل ائل یوردی درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: هتل ائل یوردی  7 کیلومتر از کلیبر به سمت آینالو  ونزدیک ترین هتل به قلعه بابک آبشار می باشد و در دل جنگل های ارسباران وقره داغ قرار ودر آب وهوا بسیار خنک در دل تابستان قراردارد.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/444_jvgnieg.jpg


وی با اشاره به اینکه هتل ائل یوردی آماده برگزاری مراسمات وجشن های ادارات است، تصریح کرد: هتل ائل یوردی دارای 7  اتاق و 7 سوییت و همچنین  تالار، رستوران و کافی شاپ می باشد و از سال 1384 کمپ و مجموعه ای برای چادر زدن مسافران داشتیم وکم کم به ساخت هتل رسیدیم و در محوطه هتل مسافران عزیز می توانند چادر در زمستان بزنند و از برنامه های مختلف ما مانند کنسرت وفستیوال های زمستانی استفاده کنند.
 

 

https://elyurdi.com/wp-content/uploads/2023/02/Untitled_HDR-3--scaled.jpg



معرفی هتل ائل یوردی:
هتل ائل یوردی بر اساس استانداردهای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در زمینی بالغ بر 3000 هزار متر مربع در زمستان سال 1398 به بهره برداری رسیده است. ساختمان هتل کلیبر ائل یوردی با معماری و طراحی داخلی مدرن در 2 طبقه بنا و دارای 20 باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و تجهیزات عالی اماده ارائه خدمات می‌باشد.
هتل ائل‌یوردی کلیبر در ابتدای پله‌های ورودی قلعه بابک و در داخل جنگل‌های ارسباران با چشم‌اندازی رو به کوه‌های قره‌داغ بنا شده است. هتل کلیبر ائل‌یوردی که زیر مجموعه کمپ گردشگری ائل‌یوردی است با امکانات و خدمات ویژه با کادری آموزش دیده در فضایی دلپذیر، اقامتی بیادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب