خبرایران : مدیرعامل شرکت چاکوچ افتخارایرانیان گفت : بعد از پشت سر گذاشتن سختی های بیشمار امروزبه یکی از برندهای معروف ایران تبدیل شده ایم و حتی دراوج تحریم های بین المللی ، کرونا و قرنطینه نیز کم رنگ نشد و با داشتن تیم پشتیبانی و طراحی های به روز، همچنان سرپا مانده ایم.
به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «شرکت چاکوچ افتخار ایرانیان» ظهرجمعه 26 اسفندماه1401با حضور«دانیال زرگان»(مسترچیکن) مدیرعامل شرکت چاکوچ افتخارایرانیان واصحاب رسانه برگزارودراین نشست خبری«دانیال زرگان»مدیرعامل شرکت چاکوچ افتخارایرانیان اظهارداشت: شرکت چاکوچ افتخارایرانیان طی سه سال توانست رکوردهای برندیک را در ایران جا به جا کند، این شرکت در کمتر از یکسال به 50 شعبه رسید واین پیشرفت نیازمند زیرساخت هایی بود که ما برای این شرکت طراحی کرده بودیم.
شرکت چاکوچ اولین فرانچایز جوجه سوخاری کامل در ایران است
زرگان با اشاره به اینکه شرکت چاکوچ اولین فرانچایز جوجه سوخاری کامل در ایران است، تصریح کرد: شرکت چاکوچ افتخارایرانیان به عنوان گروه پشتیبان خانواده چاکوچ با ارائه خدمات حرفه ای و دلسوزانه در زمینه های مختلف فعالیت می کند وبرای پیشرفت برند چاکوچ و جلب رضایت شعبه داران و مشتریان تلاش می کند.
وی ادامه داد: داشتن تیم آی تی ، خدمات تماس مرکزی، آشپز و سرآشپز، تیم بازرسی و نظارت ، تیم طراحی ، تیم تولید محتوا و باشگاه مشتریان از جمله خدمات شرکت ما است.
با سرمایه گذاری بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی ، جذب مخاطب ، آمار فروش و سودهی شعب خود را افزایش داده ایم
مسترچیکن تاکید کرد: ما سبک تبلیغات را تغییر دادیم و با سرمایه گذاری بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی به عنوان یکی از اصلی ترین راه های جذب مخاطب ، آمار فروش و سودهی شعب خود را افزایش داده ایم . این درحالی است که با توجه به استقبال مردم ازفضای مجازی ، شرکت چاکوچ با شناسایی صفحات پرطرفداری که توانایی ارتقاء برند و آشنایی بیشتر مردم با چاکوچ را فراهم می کند در حال همکاری هستیم.

برگزاری مراسم های باشکوه همراه با برنامه های مهیج و جذاب یکی از ویژگی های ممتاز برند چاکوچ است
وی افزود : یکی از ویژگی های ممتاز برند چاکوچ برگزاری مراسم های باشکوه همراه با برنامه های مهیج و جذاب است و همین عامل این برند را در میان مردم به خصوص کودکان محبوب کرده است.

برند چاکوچ دراوج تحریم های بین المللی ، کرونا و قرنطینه کم رنگ نشده همچنان سرپا مانده است
مدیرعامل شرکت چاکوچ افتخارایرانیان ابرازداشت : یکی از ویژگی های ممتاز برند چاکوچ برگزاری مراسم های باشکوه همراه با برنامه های مهیج و جذاب است وبنیادنگذار پنیر کشدار بودم، این پنیرباعث محبوبیت ومعروفیت بنده در بین مردم شد و بعد از پشت سر گذاشتن سختی های بیشمار ؛ امروز به یکی از برند های معروف ایران تبدیل شده ایم . برندی که حتی دراوج تحریم های بین المللی ، کرونا و قرنطینه نیز کم رنگ نشد و با داشتن تیم پشتیبانی و طراحی های به روز ، همچنان سرپا مانده است.
وی ادامه داد : شرکت چاکوچ؛ اولین تهیه کننده جوجه سوخاری کامل بدون پوست درایران و جهان است و با این برند ، فصل جدیدی را در صنعت غذایی ایجاد کرده است.

دستگاه های مورد استفاده برای تهیه جوجه سوخاری را تولید داخلی کردیم
مدیرعامل شرکت چاکوچ عنوان داشت : ما دستگاه های مورد استفاده برای تهیه جوجه سوخاری را تولید داخلی کردیم و ساخت آن را با الهام از دستگاه فلافل پزی انجام و برای تهیه جوجه سوخاری نیز از جوجه های 27 روزه استفاده می کنیم.

11 سال فعالیت مستمر درعرصه مواد غذایی دارم
زرگان با اشاره به اینکه 4 سال گذشته برای او خرید یک پراید تبدیل به یک رویا شده بود ، خاطرنشان کرد: 11 سال فعالیت مستمر درعرصه مواد غذایی داشتم و به مدد طراحی های نو و تیم پشتیبان قوی به موفقیتی رسیدیم و اینتلاش باعث شده هم اکنون یکی از برند های معروف ایران در صنعت غذایی باشیم.

موفقیت شرکت را مدیون شریک خود« بابک بختیاری» می دانم
وی موفقیت این شرکت را مدیون شریک خود« بابک بختیاری» دانست و افزود: با بابک بختیاری چند سال پیش درسمیناری آشنا شدم و قرار داد آغاز به کار برند مرغ کامل سوخاری را در سال 1398 بسته و کار را کلید زدیم و امیدوارم که بزودی چاکوچ وارد فرابورس شده و نفر اول بورس شود.
زرگان اضافه کرد: با راه اندازی شرکت چاکوچ ، برای قریب به 1200 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی انجام داده ایم وسال گذشته نیز این شرکت توانسته است لوگوی برتر فرانچایز غذایی را در ایران کسب کند.

ما به پرداخت مالیات احترام می گذاریم
وی با بیان اینکه ما به پرداخت مالیات احترام می گذاریم اما از مسئولین خواست که دراین مورد تخفیفات و امتیازهایی را نیزبرای شرکت های زنجیره ای در نظر بگیرند.
چاکوچ به معنی «پُتک آهنگر» است
مستر چیکن با اشاره به اینکه معنی چاکوچ «پُتک آهنگر» است تاکید کرد: چاکوچ ریشه فارسی دارد و ما تلاش کردیم که شعبات شرکت چاکوچ را با توجه به ذائقه مشتریان در هر استان و شهر بومی سازی کنیم.

زیرساخت های بین المللی شدن چاکوچ در حال حاضر فراهم نیست
وی اضافه شدن پیتزا ، ساندویج و سالاد به تیم غذایی شرکت چاکوچ را نشانه همراهی این شرکت برای پاسخ گویی به مشتریان و جلوگیری از افت فروش و طراحی های جدید عنوان کرد و درپایان سخنان خود گفت : در حال حاضر زیرساخت های بین المللی شدن چاکوچ فراهم نیست و امیدوام در آینده ای نزدیک برند چاکوچ را بتوانیم به سایر کشورها صادرکنیم.