امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62053 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شیر دختر شیرازی قهرمان جهان شد

خبرایران : آوین محمدی قهرمان پاورلیفتینگ جهان در رده سنی جوانان در وزن ۴۹ کیلو گرم موفق به کسب 2 مدال طلا و یک برنز جهان‌ شد. آوین مح
شیر دختر شیرازی قهرمان جهان شد

خانم آوین محمدی قهرمان پاورلیفتینگ جهان در رده سنی جوانان در وزن ۴۹ کیلو گرم   درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : این دوره از  مسابقات به میزبانی کشور روسیه برگزار شد که 1400 نفر شرکت کننده از ۱۵ کشور جهان رقابت کردند.
 
محمدی تصریح کرد: این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود که تیم ملی ایران با ۲۲ شرکت کننده توانست جایگاه دومی جهان را نصیب خود کند.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/Untitled710_adcimdh.jpg

 آوین محمدی اولین بانوی  قهرمان سبک وزن جهان با رکورد های باورنکردنی اعجوبه این دوره از مسابقات لقب گرفت.

محمدی افزود کمتر از ۱۷ کیلو مانده تا رکورد جهان را جابجا کنم و این یکی از بزرگترین آرزو های من است  شکستن رکورد بانوان جهان کار بسیار دشواریست ولی نه برای یک دختر ایرانی  امیدوارم در آینده بتوانم یک رکورد جدید به نام ایران و ایرانی ثبت کنم  .

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/0010_nrjvike.jpg


وی افزود امسال یکی از سخت ترین سال های عمرم بود تمام فکرم این مسابقات بود اما مجبور بودم در کنار تمرینات خود به درس و دانشگاهم رسیدگی کنم وخدا را شکر میکنم که توانستم در اولین تجربه خود با کسب دو مدال طلا و یک برنز باعث افتخار هموطنانم باشم.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/0030_gaatyes.jpg


محمدی ابرازداشت : امیدوارم سال آینده هم به عشق شهدا و هموطنانم با تلاش و دلگرمی های عزیزانم بتوانم جزء نفرات برتر این دوره از مسابقات باشم.
 
وی ادامه داد :  من تمام این مسير دشوار را به یاری و راهنمایی های همسر عزیزم طی کردم  همسرمن اقای عباس فتحی قهرمان نام آشنای جهان با تمام وجود تجربیات خود را با من تقسیم کرده و در تمام تمرینات و سختی های زندگی در کنار من بوده  امیدوارم بتوانم محبت هایش را از صمیم قلب جبران کنم .

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/0020_opmcxkm.jpg


محمدی درپایان سخنان خود گفت : متشکرم از خانواده مهربان و هموطنان و دوستانم امیدوارم سال آینده هم بتوانم با دست پر برگردم و بار دیگر باعث افتخار کشورم ایران باشم.
 

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/545_jhauyja.jpg

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب