امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62284 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اعطای جایزه «کمپین روابط‌عمومی» برای معرفی «چکنو»

خبرایران : ​همزمان با برگزاری نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی، تندیس و جایزه «کمپین روابط‌عمومی» برای اجرای کمپین معرفی چکنو (اولین چک امن دیجیتال) به روابط‌عمومی بانک صادرات ایران اهدا شد.
اعطای جایزه «کمپین روابط‌عمومی» برای معرفی «چکنو»

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با برگزاری نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی، هیات داوران بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران، به دلیل اجرای موفق کمپین معرفی چکنو، اولین چک امن دیجیتال شبکه بانکی کشور، روابط‌عمومی این بانک را شایسته دریافت جایزه و تندیس دانست.

این اجلاس توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی و با حضور هیئت‌مدیره و اعضای انجمن متخصصان روابط‌عمومی، استادان دانشگاه، فعالان و مدیران روابط‌عمومی سازمان‌ها و نهادهای مختلف، روز چهارشنبه 24 خردادماه در سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

«چکنو» بانک صادرات ایران به عنوان نخستین چک امن دیجیتال نظام بانکی کشور، 11 دی‌ماه به بهره‌برداری رسید و مورد استقبال مشتریان قرار گرفت که بر این اساس 240 هزار فقره چکنو تاکنون صادر شده است.

دارندگان حساب جاری با دسته‌چک در بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه به شعبه، چکنو خود را فعال کنند. بر اساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی در خصوص توسعه چک دیجیتال، تمامی بانک‌های کشور ملزم به ایجاد زیرساخت‌های مناسب استفاده از چک دیجیتال هستند و بانک صادرات ایران به عنوان نخستین بانک کشور، از دی‌ماه سال 1401 این خدمت را عملیاتی کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب