امروز: سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ [2024/10/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62417 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل در شهرآفتاب

خبرایران : پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل و پنجمین دوره جشنواره غذا و نوشیدنی های سرد و گرم ایرانی صبح امروز سه شنبه 20 تیرماه 1402 در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب افتتاح شد.
آغاز نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل در شهرآفتاب

به گزارش خبرایران، پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل و پنجمین دوره جشنواره غذا و نوشیدنی های سرد و گرم ایرانی صبح امروز سه شنبه 20 تیرماه 1402 با حضور «عزت‌الله اکبری تالار پشتی » نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی،« مصطفی فاطمی» مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

تعداد 110 شرکت در فضایی به مساحت بیش از 16 هزار مترمربع آخرین دستاوردها و تکنولوژی های خود را به نمایش گذشاته اند که نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد رشد داشته است.

کالاهای این نمایشگاه شامل، تجهیزات پخت غذا، تجهیزات آماده سازی، تجهیزات سرو غذا، تجهیزات انبارو نگهداری، تجهیزات کافی شاپ، بسته بندی و ظروف یکبار مصرف، تجهیزات الکترونیکی و نرم افزاری رستوران، دکوراسیون، مبلمان رستوران،ظروف رستورانی و… می باشد.

همزمان با نمایشگاه، اولین دوره جشنواره گاسترونومی غذا و نوشیدنی برگزار می شود که این دو رویداد مکمل هم بوده مخاطبین مشترکی دارند و هم افزایی هر دو رویداد را در بر خواهد داشت.

گفتنی است این نمایشگاه تا 23 تیرماه از ساعت 10 صبح لغایت 18 بعد از ظهر در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب میزبان علاقه مندان و متخصصین می باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب