امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62419 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمد ابراهیمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

رسپینا لوتوس هفت اقلیم، تامین کننده کالاهای اساسی و تجهیزات مورد نیاز هتلها، بیمارستانها، اقامتگاه ها، رستوران ها و... است/ حوله‌های تولیدی ما با مرغوب‌ترین نوع نخ با گلدوزی زیبا تولید میشود/ با هتل‌های 4 و 5 ستاره درشهرهای مختلف ایران همکاری داریم

خبرایران : مدیرعامل شرکت تجهیزات و خدمات هتلی رسپیناس لوتوس هفت‌اقلیم گفت : شرکت رسپینا لوتوس هفت اقلیم، تامین کننده کالاهای اساسی و تجهیزات مورد نیاز هتل ها، بیمارستان ها، اقامتگاه ها، رستوران ها و سایر مراکز مرتبط و فعال در حوزه گردشگری است.
رسپینا لوتوس هفت اقلیم، تامین کننده کالاهای اساسی و تجهیزات مورد نیاز هتلها، بیمارستانها، اقامتگاه ها، رستوران ها و... است/ حوله‌های تولیدی ما با مرغوب‌ترین نوع نخ با گلدوزی زیبا تولید میشود/ با هتل‌های 4 و 5 ستاره درشهرهای مختلف ایران همکاری داریم

محمد ابراهیمی مدیرعامل شرکت تجهیزات و خدمات هتلی رسپیناس لوتوس هفت‌اقلیم درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : رسپینا لوتوس هفت اقلیم، تامین کننده کالاهای اساسی و تجهیزات مورد نیاز هتل ها، بیمارستان ها، اقامتگاه ها، رستوران ها و سایر مراکز مرتبط و فعال در حوزه گردشگری است. که فعالیت خود را از سال 2008 میلادی در کشور مالزی شروع و پس از آن با افتتاح شعبه مستقر در شهر شیراز از سال 1397، افتخار خدمات رسانی و تامین کالاهای اساسی حوزه های ذکر شده را در سراسر ایران دارد.


 ابراهیمی تصریح کرد : ما در زمینه خدمات هتلداری بصورت تخصصی با شعار (مهمانت را خوشحال کن) فعالیت می‌کنیم. درواقع پس از دو دوره برگزاری خدمات هتلداری در کشور مالزی، هم‌اکنون در استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر، یزد و اصفهان به مشتریان خدمات ارائه می‌دهیم.


وی عنوا داشت: محصولات تولیدی ما کالای خواب هتلی که شامل: تشک، باکس، بالش، ملحفه و کاور  لحاف هتلی و  تشک هتلی با برند رسپینا لوتوس می‌باشد. بعلاوه، ما تجهیزات دیگری از قبیل لوازم برقی هتل، دست خشک‌کن‌های هتلی، لوازم خشک‌کن لاندری که از خارج وارد می‌کنیم را به هتل‌ها ارائه می‌دهیم. همچنین سایر ملزومات مصرفی بهداشتی همچون صابون، شامپو، خمیردندان و مسواک هتلی نیز از دیگر خدمات ماست.


ابراهیمی تاکید کرد: اولین وظیفه هتل خوشحال کردن و به آرامش رساندن مهمان است که یکی از راه‌های جلب رضایتمندی مهمان کالای خواب است، چرا که پس از خستگی بسیار بر روی تشک هتل استراحت می‌کند و اگر تشک کیفیت لازم را نداشته باشد، قطعا نمی‌تواند رضایت مشتری را بدنبال داشته باشد.


وی ابرازداشت: بحث بسیار مهم برای هتلداران ماندگاری محصولات خواب است که پس از شستشوی زیاد با مواد شوینده و ضدعفونی، اگر از پارچه مرغوب استفاده نشود، طبعا عمر کالای خواب کم می‌شود و به همین دلیل تمام تلاش ما بر این است که از پارچه‌های مرغوب برای کالای خواب استفاده کنیم.


مدیرعامل رسپیناس لوتوس بیان داشت: حوله‌های تولیدی ما در دو نوع و با مرغوب‌ترین نوع نخ اپن و رینگ و با گلدوزی زیبا تولید می‌شود که با دفعات شستشو، تغییر رنگ نداده و بافت آن از بین نمی‌رود. همچنین، تشک‌های ما گارانتی ۷.۵ ساله هتلی با ضمانت تعویض دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما با هتل‌های 4 و 5 ستاره در شیراز  مثل: هتل هما و چمران، هتل بزرگ، هتل شیرازیس، هتل رویال، هتل زندیه و بسیاری از مراکز بومگردی این استان و همچنین، در جزیره زیبای کیش نیز با هتل آرامیس، آرامیس پلاس، هتل شایان و ... همکاری می‌کنیم.


ابراهیمی ادامه داد : شرکت رسپینا لوتوس هفت اقلیم علاوه بر شهر شیراز، افتخار خدمت رسانی به استان های تهران، اصفهان، مشهد، یزد، کرمان، مازندران، بوشهر و هرمزگان را نیز داشته است. ما رضایتمندی مشتری و خدمت رسانی در بالاترین سطح کیفی محصولات را در دستور کار خود قرار دادیم و بدین مقصود علاوه بر شرکت در نمایشگاه های بین المللی خارجی در سطح کشورهای حوزه خلیج فارس، باکو و… با همکاری تولیدکنندگان برتر داخلی و خارجی همچون کشورهای ترکیه، مالزی، سنگاپور و جمهوری خلق چین که در صنعت توریسم و گردشگری پیشرو هستند، نسبت به تجهیز، تامین، ارائه و عرضه نیازمندی های هتل های کشور عزیزمان ایران، گامی استوار برداشته ایم.


وی اضافه کرد : با افتخار در تجهیز حوزه های ذکر شده مواردی مانند انواع ترولی های حمل چمدان، حمل غذا، حمل بار، ترولی های نظافتی، انواع سطل های لابی و زباله، تجهیزات سرویس بهداشتی و حمامی همچون سشوار های هتلی، دشت خشکن ها، مایع ریز ها و…، اسکرابر و جاروبرقی نیمه صنعتی و صنعتی، سیف باکس های هتلی و مینی بار های هتلی، واکس زن کفش و مرغوب ترین کتری های برقی و همچنین کالاهای خواب از جمله کاور های تشک، لحاف، بالش، باکس های هتلی، حوله های دست و صورت و حمامی و راه اندازی لاندری (رختشوی خانه) هتلی و بیمارستانی و ملزومات مصرفی و بهداشتی تک نفره همچون شامپوهای سر و بدن، مسواک و خمیر دندان، صابون و… توسط شرکت رسپینا لوتوس هفت اقلیم تامین می‌شود.


ابراهیمی درپایان سخنان خود گفت: درآینده نزدیک نیزبا یکی ازکشورهای همسایه همچون گرجستان و عمان وارد مذاکره خواهیم شد.هتل‌ها خصوصا هتل‌های تازه تاسیس می‌توانند در صورت خرید بالا از ما از تسهیلات ۵۰ درصدی اقساط استفاده کنند.

 

اطلاعات تماس :

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب