امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62886 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سعید گل‌آرا درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت صنعتی تک‌پخت مهربان اولین صادرکننده رشته‌بری در خاورمیانه است / دستگاه تونلیه با سرعت بالا و مصرف پایین‌ترباکیفیت‌ترین نان را به مصرف‌کنندگان می‌رساند/ محصولات تک‌پخت مهربان نسبت به ذائقه مشتریان سفارشی‌سازی شده و 5 سال خدمات پس از فروش دارند

خبرایران : مدیرعامل شرکت تک‌پخت مهربان گفت : امسال دستگاه جدیدی به نام دستگاه تونلیه وارد بازار کرده‌ایم که با سرعت بالا و مصرف پایین‌تر و با بهترین متریال بکار برده شده باکیفیت‌ترین نان را به مصرف‌کنندگان می‌رساند..
شرکت صنعتی تک‌پخت مهربان اولین صادرکننده رشته‌بری در خاورمیانه است / دستگاه تونلیه با سرعت بالا و مصرف پایین‌ترباکیفیت‌ترین نان را به مصرف‌کنندگان می‌رساند/ محصولات تک‌پخت مهربان نسبت به ذائقه مشتریان سفارشی‌سازی شده و 5 سال خدمات پس از فروش دارند

سعید گل‌آرا مدیرعامل شرکت تک‌پخت مهربان درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت صنعتی تک‌پخت مهربان از سال 1390 در حوزه تولید دستگاه‌های نانوایی شروع به کار کرده و امروزخوشبختانه تبدیل به اولین صادرکننده رشته‌بری در خاورمیانه شده است.


گل‌آرا تصریح کرد: بعد از موفقیت هایی که داشته ایم ، به تدریج حوزه کاری خود را به سمت نانوایی معطوف کردیم و دستگاه‌هایمان را به ثبت اختراع رساندیم.


وی عنوان داشت: امسال نیز دستگاه جدیدی به نام دستگاه تونلیه وارد بازار کرده‌ایم که با سرعت بالا و مصرف پایین‌تر و با بهترین متریال بکار برده شده باکیفیت‌ترین نان را به مصرف‌کنندگان می‌رساند که این دستگاه‌ها نسبت به دستگاه‌های مشابه 20 درصد دورریز کمتری دارد.


گل‌آرا ادامه داد: ما در سراسر کشور نمایندگی فعال داشته و همینطور به کشورهای همسایه صادرات دستگاه نیز داریم و نسبت به ذائقه مشتریان سفارشی‌سازی می‌شود و دارای خدمات پس از فروش 5  ساله می‌باشد.


وی درپایان سخنان خود گفت: وجود این دستگاه باعث می‌شود سرعت عمل خروجی بالا رفته و سبب کاهش هزینه‌ها و افزایش بهداشت نان گردد.

 

ارتباط با ما

تلفن :

02136230260

ماشین آلات نانوایی:

09129556020

ایمیل :

 info@takpokht.com

کانال تلگرام :

  Tak_pokht@

آدرس کارخانه:
تهران،شهرک صنعتی خیر آباد ،خیابان شهید بهرام مصیری، صنعت سوم،پلاک 309

 

 

محصولات :

 

 

https://www.takpokht.com/wp-content/uploads/2023/03/IMG_0072.png

 

 

سه کاره شاطر کار تک پخت مهربان:

 

 

 

https://www.takpokht.com/wp-content/uploads/2023/03/F453C484-5F86-4251-B277-6D77E32F9E19.png

مصاحبه کننده علی یعقوبی
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب