امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63045 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

امیر توکلی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

استارتاپ بیوتی ایلند شاخص اصلی KPI کالا اصل و با کیفیت بودن کلا را برای خریداران خود فراهم می کند/نیازهای کاربران را با ابزارهای هوش مصنوعی بهبود خواهیم بخشید/ مشکلات اینترنت در داخل کشورکل پلتفرم های آنلاین را در گیر خود کرده است

خبرایران : مدیرفنی تیم (CTO) استارتاپ بیوتی ایلند گفت: ما در تیم بیوتی همواره در تلاش هستیم که شاخص اصلی KPI کالا اصل و با کیفیت بودن کلا را برای خریداران خود در نظر بگیریم به همین جهت همکاران ما می کوشند ضمن در ارتباط بودن با کاربران و نمایندگان آنها را از شروع خرید خود تا ثبت سفارش همراهی کنند.
استارتاپ بیوتی ایلند شاخص اصلی KPI کالا اصل و با کیفیت بودن کلا را برای خریداران خود فراهم می کند/نیازهای کاربران را با ابزارهای هوش مصنوعی بهبود خواهیم بخشید/ مشکلات اینترنت در داخل کشورکل پلتفرم های آنلاین را در گیر خود کرده است

امیر توکلی که به تازگی وظیفه هدایت تیم فنی  (CTO) استارتاپ بیوتی ایلند برعهده گرفته درگفتگو با خبرنگارخبرایران درخصوص چالش های راه اندازی بیزنس در وضعیت کنونی کشوراظهارداشت: مشکلات اینترنت در داخل کشورکل پلتفرم های آنلاین را در گیر خود کرده و این بیزنس هم از آن مستثنی نخواهد بود. ازاین رو با توجه به نیاز کاربران به دسترسی سریعتر برای خرید های خود با شرکت های خارجی وارد مذاکره شده ایم و برای بهبود این سرویس تلاش می کنیم.


وی تصریح کرد: مشکلات فنی دردیتاسنترهای داخلی وهمچنین کمبود نیرو متخصص در داخل کشوریکی دیگر ازمشکلاتی است در به صورت متداوم در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستیم. ما در تیم بیوتی همواره در تلاش هستیم که شاخص اصلی KPI کالا اصل و با کیفیت بودن کلا را برای خریداران خود در نظر بگیریم به همین جهت همکاران ما می کوشند ضمن در ارتباط بودن با کاربران و نمایندگان  آنها را از شروع خرید خود تا ثبت سفارش همراهی کنند.

توکلی عنوان داشت : یکی از چالش های جدی ما بحث لاجستیکی است  چگونگی ارسال سریع از انبارشرکت به روش های مختلف ارسال با توجه به این که محصولات در دسته آتش زا هستند . اکثر شرکتهای انتقال دهنده کالا ا ارسال این نوع دست اقلام سر بازمی زنند تا به این لحظه در حال مذاکره با شرکت های ثالث هستیم ، تا این نیاز راهرچه سریعتر مرتفع و تجربه خرید بهتری برای کاربران خود فراهم کنیم.

وی ادامه داد : در تلاش هستیم که نیازهای کاربران را با ابزارهای هوش مصنوعی بهبود ببخشیم و همچنین تنوع کالاهایی بیشتری در بخش تولید و عرضه محصولات خوش بو کننده داشته باشیم که این نیز یک تجربه جدید و خوشایند برای تیم فنی این مجموعه است.

مدیرتیم فنی استارتاپ بیوتی ایلند ابرازداشت: یکی از امکاناتی که درصد هستیم تا به سامانه خود اضافه کنیم امکان ارتباط کاربران با یکدیگردراین فضاست که ضمن انتقال تجربه استفاده از محصولات ما به بهبود آن نیز کمک کنند. از این رو در حال طراحی اپلیکشن برای پلتفرم اندروید و ای او اس هستیم تا این مهم را اجرایی کنیم.


وی افزود :  متاسفانه به توجه به تغییر نرخ ارز در کشور امکان افزایش قیمت محصولات غیر قابل پیش بینی نخواهد بود ولی از روی دیگرماجرا با توجه با وارداتی بودن مواد اولیه در تلاش هستیم که قیمت محصولات را تا جای ممکن ثابت نگه داریم.


توکلی در پایان سخنان خود گفت : امکانات سامانه ما هر روز در حال بروز رسانی و بهتر شدن است و از تمام کسانی که ما را در این بهبود کمک رسانی کرده یا می کنند تشکر می کنیم و همه لحظه امکان ارتباط با پشتیبانی فراهم است و در صورت نیاز با ما در ارتباط باشید.  

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/photo_2023-10-09_11-09-09_fxyfqpf.jpg

 

 


آدرس سایت:  

beautyisland.ir


آدرس اینستاگرام:

beautyisland.ir

 

شماره تلفن:

  • شماره تماس مدیر فروش: ۰۹۱۹۲۲۲۱۷۱۰
  • شماره تماس دفتر فروش: ۰۲۱۸۸۳۲۱۹۷۱
  • شماره تماس پشتیبانی: ۰۲۱۸۸۳۲۱۹۷۲

آدرس ها:

  • کارخانه: استان تهران_تهران، فتح سیزده، کارخانه آرمان بهداشت ایرانیان

  • دفتر فروش اینترنتی: استان تهران_تهران، ایرانشهر

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب