امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63058 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهندس مهدی روحی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت دانش‌بنیان طب وصنعت یاسین تولیدکننده تخت‌های تخصصی جراحی، ارتوپدی، مغز واعصاب، Ccu و Icu و ... بیمارستانی می باشد/ تلاشمان صادرات تخت‌های بیمارستانی شرکت طب وصنعت یاسین به کشورهای اروپایی و همسایگان کشورمان می باشد

خبرایران : مدیرعامل شرکت دانش بنیان طب و صنعت یاسین گفت : ﺷـﺮﮐﺖ ﻣﻬﻨﺪﺳـﯽ ﻃﺐ و ﺻﻨﻌﺖ ﯾﺎﺳﯿﻦ با قدمت 35 ساله در ابتدای امر با سیستم دنتال فعالیت داشته و ازسال 1388 با ورود به تولید محصولات مدیکال و پزشکی امروز در زمینه تولید تخت‌های تخصصی جراحی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، Ccu و Icu و ... بیمارستانی به فعالیت می‌ پردازد.
شرکت دانش‌بنیان طب وصنعت یاسین تولیدکننده تخت‌های تخصصی جراحی، ارتوپدی، مغز واعصاب، Ccu و Icu و ... بیمارستانی می باشد/ تلاشمان صادرات تخت‌های بیمارستانی شرکت طب وصنعت یاسین به کشورهای اروپایی و همسایگان کشورمان می باشد

مهندس مهدی روحی مدیرعامل شرکت دانش بنیان طب و صنعت یاسین درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : شرکت دانش‌بنیان طب و صنعت یاسین ﺑﺎ ﻫـﺪف ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ ﺣﻮزه ﺳـﻼﻣﺖ در ﺳـﺎل 1389 ﺗﺎﺳـﯿﺲ و ﻓﻌﺎﻟﯿـﺖ ﺧـﻮد را در زﻣﯿﻨﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪمحصولات ﺗﺠﻬﯿـﺰات ﭘﺰﺷﮑﻰ و ﻫﺘﻠﯿﻨﮓ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎﻧﻰ ﺑﺎ ﺳـﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔـﺬارى در ﺑﺨـﺶ ﺗﺤﻘﯿـﻖ و ﺗﻮﺳـﻌﻪ و ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗﻮﺳـﻌﻪ ﻓﻨـﺎورى در زﻣﯿﻨـﻪ ﻃﺮاﺣـﻰ، ﺳـﺎﺧﺖ و ﺗﻮﻟﯿـﺪ ﺗﺠﻬﯿـﺰات ﻣﺮﺗﺒـﻂ ﺑـﺎ ﺻﻨﻌﺖ ﺳﻼﻣﺖ ﻓﻌﺎﻟﯿـﺖ خود را آغازنموده است.


مهندس روحی تصریح کرد: ﺷـﺮﮐﺖ ﻣﻬﻨﺪﺳـﯽ ﻃﺐ و ﺻﻨﻌﺖ ﯾﺎﺳﯿﻦ با قدمت 35 ساله در ابتدای امر با سیستم دنتال فعالیت داشته و از سال 1388 با ورود به تولید محصولات مدیکال و پزشکی امروز در زمینه تولید تخت‌های تخصصی جراحی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، Ccu و Icu و ... بیمارستانی به فعالیت می‌ پردازد.


وی ابرازداشت: ما به کشورهای همسایه نیز صادرات محصول داریم و درنظر داریم که به کشورهای اروپایی نیز این تخت‌های بیمارستانی را صادر کنیم.


مدیرعامل شرکت دانش بنیان طب و صنعت یاسین ادامه داد: ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻣﻮﺛﺮ و ﻣﺴـﺘﻤﺮ در ﺳـﺎﯾﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻋﻠﻤـﻰ و ﻫﻤـﮑﺎرى ﮔﺮوﻫﻰ ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن داﺧﻠﻰ ﮐﻪ ﺳـﺮﻣﺎﯾﻪ ﻫﺎى اﺻﻠﻰ اﯾﻦ ﺷـﺮﮐﺖ ﻣﻰ ﺑﺎﺷـﻨﺪ ﺑﺎﻋـﺚ ﮔﺮدﯾـﺪ ﺗﺎ ﻫـﻢ اﮐﻨﻮن ﻣﺤﺼـﻮﻻت ﺗﻮﻟﯿﺪى ﺑﺎ ﺑﺎﻻﺗﺮﯾـﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ و ﻗﯿﻤﺖ رﻗﺎﺑﺘﻰ ﻧﺴـﺒﺖ ﺑـﻪ ﺳـﺎﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪﻫـﺎى ﻫﻢ ﺗـﺮاز ﺧﻮد در دﻧﯿـﺎ ﻣﻮرد اﺳـﺘﻔﺎده ﻣﺼـﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﻗـﺮار ﮔﯿﺮد.


وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات شرکت ها در حوزه صادرات، بحث تحریم می‌باشد،عنوان داشت : یکی از شهرهای مهمی که قطب پزشکی کشور می‌باشد، شیراز و بیمارستان پیوند اعضای این شهر است که حتی از اروپا برای انجام عمل جراحی به این بیمارستان اعزام می‌شوند. بنابراین اعتقاد دارم که مشکل تحریم ها را می توان توسط توریسم‌ درمانی تا حدودی رفع کرد.

 

اطلاعات تماس:

  • آدرس : تهران ، خیابان آزادی ، بین خیابان رودکی و نواب، مجتمع سینا سنتر، طبقه هفتم، واحد 704
  • تلفن دفتر مرکزی : 02144003637-02144003736
  • فاکس : 02165870105
  • پست الکترونیک : info@tebsanat.com
  • آدرس هلدینگ: شهرک غرب، خیابان سپهر
  • آدرس کارخانه: شمس‌آباد، گلسرخ 9




 

 

Surgery Shadowless Lamp

Hospital Antibacterial Curtain

Hospital Furniture

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب