امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63081 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهندس افشین سالاردینی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران تامین کننده پارچه ، لوازم اکسسوری و صادرات نساجی است

خبرایران : رییس هیات مدیره تعاونی و اتحادیه صادرات نساجی و پوشاک ایران گفت : اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران گروهی از تولید کنندگان پارچه و پوشاک هستند و این اتحادیه تامین کننده نیازهای اتحادیه شامل، پارچه ، لوازمات اکسسوری و همچنین صادرات نساجی به فعالیت می پردازد.
اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران تامین کننده پارچه ، لوازم اکسسوری و صادرات نساجی است

مهندس افشین سالاردینی عضو هیات مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران گروهی از تولید کنندگان پارچه و پوشاک هستند و این اتحادیه تامین کننده نیازهای اتحادیه شامل، پارچه ، لوازمات اکسسوری و همچنین صادرات نساجی به فعالیت می پردازد.


مدیرعامل شرکت حریر الوان تصریح کرد : اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیش از 30 سال سابقه فعالیت و دارا بودن نزدیک به 300 عضو تولیدی و صادراتی صنایع نساجی و پوشاک در خدمت کارآفرینان ، صنعتگران و بازرگانان این عرصه می باشد .


وی افزود : تنها تشکل تخصصی تولیدی و صادراتی صنایع نساجی و پوشاک است که مجوز فعالیت خود را از اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران اخذ نموده و نهادی کاملاً غیر دولتی و غیر انتفاعی است .
مهندس سالاردینی تاکید کرد: صنعت کهن نساجی و پوشاک بطور کامل در اختیار فعالان بخش خصوصی قرار دارد و اتحادیه به عنوان نماینده بخش خصوصی در تمام کمیسیونها ، کمیته ها و کارگروههایی که در خصوص مسائل و موضوعات مرتبط با این صنعت تصمیم گیری می شود حضور فعال و چشمگیر دارد .


وی ادامه داد : وزارت صنعت ، معدن و تجارت ؛ سازمان توسعه تجارت ایران ، موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان ، گمرک جمهوری اسلامی ایران ، وزارت امور اقتصادی و دارایی و دهها نهاد دیگر از نظرات و دیدگاههای بررسی شده اتحادیه در راستای روان سازی امور تولید و تجارت استفاده می نمایند .


مدیرعامل شرکت حریر الوان ابرازداشت : من خودم تولید کننده و تکمیل کننده پارچه و رنگرزهستم و سال ها در این صنعت حضور دارم . به همنین دلیل نساجی، صنعتی است که باید به طور مستمر به روز شود و هر چند سال یک‌بار ماشین‌آلات جدید و مدرن جایگزین ماشین‌آلات قدیمی شود، تا بتوانیم کیفیت لازم برای تولید محصولات را داشته باشیم.


وی درپایان سخنان خود گفت : بنده به غیر ازبرند حریر الوان ، دو برند دیگر به نام های برند خوشباف تهران و نیووان را نیز دارم و کار اصلی ما تولید پارچه ، رنگ ریزی پارچه و در کنار آن پوشاک نیزمی‌باشد  وتلاش کرده ایم بتوانیم محصولات باکیفیتی را برای مشتریان خود مان تولید کنیم.
 

 

تماس با اتحادیه تولید وصادرات نساجی و پوشاک ایران؛

تلفن دبیرخانه:  88921493   ( شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17:30)
فکس :  88921495  
ایمیل :   info@itema.ir  
آدرس :      تهران - خیابان نجات الهی ، کوچه خسرو ، پلاک 31 ، طبقه 5

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب