امروز: شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63091 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمیدرضا فرمانبرداردرگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت شیمی خودرو فرمانبرداربا 18 سال سابقه در زمینه تخصصی بالابرنده اکتان فعالیت دارد / بالابرنده اکتان باعث کاهش مصرف سوخت و بدنبال آن حفظ محیط زیست می‌گردد/ شیمی خودرو فرمانبرداردر تمامی استانها نمایندگی فعال دارد

خبرایران : مدیرعامل شرکت شیمی خودرو فرمانبردارگفت :بالابرنده اکتان یکی از محصولاتی است که باعث کاهش مصرف سوخت و بدنبال آن موجب حفظ محیط زیست می‌گردد.
شرکت شیمی خودرو فرمانبرداربا 18 سال سابقه در زمینه تخصصی بالابرنده اکتان فعالیت دارد / بالابرنده اکتان باعث کاهش مصرف سوخت و بدنبال آن حفظ محیط زیست می‌گردد/ شیمی خودرو فرمانبرداردر تمامی استانها نمایندگی فعال دارد

حمیدرضا فرمانبردار مدیرعامل شرکت شیمی خودرو فرمانبردار در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: شرکت شیمی خودرو فرمانبردار 18 سال سابقه فعالیت دارد و در زمینه تخصصی بالابرنده اکتان کار می‌کنیم.


فرمانبردار تصریح کرد : ما علاوه بر تامین بازار داخل به کشورهای عراق و افغانستان محصول صادر می‌کنیم.


وی افزود: بالابرنده اکتان یکی از محصولاتی است که باعث کاهش مصرف سوخت و بدنبال آن موجب حفظ محیط زیست می‌گردد. همچنین این بالابرنده از چندین کشور به ایران وارد می‌شود و یکی از شرکت‌های واردکننده آن شرکت شیمی خودرو فرمانبردار است.

فرمانبردار ادامه داد: محصول استانداردی تعیین نکرده تا تولیدکنندگان مجاز نسبت به اخذ آن اقدام نمایند؛ چرا که برای استانداردسازی محصول مجبور به مشابه‌سازی آن با یک محصول رده‌ پایین‌تر هستیم.


وی ابرازداشت: با توجه به اینکه بنزین ایرانی کیفیت خوبی برای مصرف دارد، ولی با این حال خودروهایی وجود دارند که تمایل دارند با عدد اکتان بالاتر کار کنند، چرا که موجب شتاب بیشتر و مصرف کمتر بنزین می‌گردد که اگر در آن شهرستان بنزین سوپر موجود نباشد، طبعاً این عدد اکتان نیز وجود نخواهد داشت.


فرمانبردار درپایان سخنان خود گفت : ما در تمامی استانها نمایندگی فعال داریم که آدرس آنها در سایت شرکت موجود می‌باشد.



اطلاعات تماس :

استان گلستان, شهرک صنعتی کردکوی (ایلوار), بلوار صنعت, صنعت چهارم

ایمیل info@companyfaster.com

ساعات کاری: از 8 صبح تا 4 بعد از ظهر

 

تاریخچه و معرفی شرکت :

بزرگترین مسئله کشور پهناور ایران با آنکه صادرکننده نفت هستیم، سوخت هست و آلودگی محیط زیست.
در همین راستا با توجه به نیاز کشور و در سال ۱۳۹۸ با استفاده از تحقیق در بازارهای جهانی و بومی سازی آن این واحد تولیدی پس از اخذ پروانه بهره‌ برداری از وزارت صنعت و معدن اقدام به تولید بالابرنده اکتان نمود که هم باعث کاهش مصرف سوخت می‌شود و هم آلاینده های محیط زیست خودرو را کاهش می‌دهد.
و در همین راستا، مشورت با دانشگاهای معتبر کشور را از دست ندادیم و در حال دانش بنیان کردن این محصول و یک تحول بزرگ در زمینه سوخت و کاهش مصرف سوخت هستیم.
در گام اول بازار ایران را مد نظر قرار دادیم و پس از کسب بالای ۶۰ درصد از سهم بازار داخلی اکنون هدف گذاری به سمت بازار کشورهای همسایه است که انشالله این امر نیز محقق خواهد شد.
این واحد تولیدی افتخار این را دارد که محصولی را تولید می‌کند که هم کیفیت برتر را دارد و هم دارای قیمتی رقابتی است و با قیمت بسیار پایین تر از نمونه ای خارجی، کیفیتی هم رده و در بعضی از محصولات، بالاتر از نمونه های خارجی را به بازار عرضه نموده است. این محصول دارای کد QR و ایران کد جهت بررسی اصالت محصول و شماره پروانه بهره برداری می باشد که همگی این مشخصات بر روی بسته بندی محصولات درج شده می باشد و این امر می تواند متمایز کننده این محصول از سایر محصولاتی که در کارگاه های زیر پله و غیر مجاز و بدون اصالت تولید می شوند باشد.
 

 

 

 

موتورفلاش فستر 400 میلی لیتر

عالی‌ترین و کامل‌ترین محلول برای تمیز کردن قسمت‌های داخلی موتور

مشاهده محصول

مکمل اکتان پروتک 300 میلی لیتر

ترکیب بدون خاکستر از عوامل فعال و مطابق با آخرین تکنولوژی افزودنی ها

مشاهده محصول

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب