امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63127 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با هدف ارتباط موثر و دوسویه اجرایی و عملیاتی بین صنعتگرانِ؛

بازدید تورهای دانشجویی و دانش‌آموزی از هامکس۱۴۰۲

خبرایران : بازدید تورهای دانشجویی و دانش‌آموزی از هامکس۱۴۰۲ با هدف ارتباط موثر و دوسویه اجرایی و عملیاتی بین صنعتگرانِ دومین صنعت پیشران لوازم خانگی و مراکز علمی و آموزشی، دانشگاه‌ها، مدارس و … در قالب تور صنعتی – فرهنگی «راهیان پیشرفت» برگزار خواهد شد.
بازدید تورهای دانشجویی و دانش‌آموزی از هامکس۱۴۰۲
بازدید تورهای دانشجویی و دانش‌آموزی از هامکس۱۴۰۲ با هدف ارتباط موثر و دوسویه اجرایی و عملیاتی بین صنعتگرانِ دومین صنعت پیشران لوازم خانگی و مراکز علمی و آموزشی، دانشگاه‌ها، مدارس و …  در قالب تور صنعتی – فرهنگی «راهیان پیشرفت» برگزار خواهد شد. همچنین دانش‌آموزان در این تور، ضمن آشنایی با چرخه و فرآیند کارآفرینی و تولید و ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی با مشاغل و ظرفیت‌های موجود در این صنعت آشنا خواهند شد.
 
همچنین رویداد Ted talk با هدف انتقال تجربه خبرگان، نخبگان و صنعتگران با حضور ۱۰ سخنران برگزار خواهد شد؛ این رویداد در روز اول نمایشگاه هامکس ۱۴۰۲ در سالن شماره یک نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
 
گفتنی است؛ به موجب نقش صنعت لوازم خانگی در ایجاد اشتغال پایدار به عنوان دومین صنعت پیشران در کشور، انجمن ملی صنایع لوازم خانگی به عنوان مجری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی طرح «میز اشتغال» را با هدف ورود کارجویان مرتبط با صنعت لوازم خانگی به این حوزه طراحی و برنامه‌ریزی کرده است.
 
شایان است؛ دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت در قالب برپایی «میز خدمت» در هامکس ۱۴۰۲، اقدام به دعوت برخی از مسئولان در راستای پاسخگویی و ارائه راهکار به مشکلات و دغدغه برخی از تولیدکنندگان و صنعتگران خواهد کرد.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب