امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63151 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۳:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سید رضا فاطمی فرد درنشست خبری اعلام کرد؛

شرکت نامی ‌خودرو نمایندگی فروش و خدمات خودروهای نیسان را برای بازار ایران خواهد داشت/ در مرحله اول 4 مدل از محصولات نیسان در سگمنت های سدان، کراس اوور کوچک، کراس اوور بزرگ و شاسی بلند را عرضه خواهیم کرد

خبرایران : مدیرعامل شرکت نامی خودرو گفت : شرکت نامی ‌خودرو نمایندگی فروش و خدمات خودروهای نیسان را برای بازار ایران خواهد داشت و در مرحله اول 4 مدل از محصولات نیسان در سگمنت های سدان، کراس اوور کوچک، کراس اوور بزرگ و شاسی بلند را عرضه خواهیم نمود.
شرکت نامی ‌خودرو نمایندگی فروش و خدمات خودروهای نیسان را برای بازار ایران خواهد داشت/ در مرحله اول 4 مدل از محصولات نیسان در سگمنت های سدان، کراس اوور کوچک، کراس اوور بزرگ و شاسی بلند را عرضه خواهیم کرد

به گزارش خبرایران، نشست خبری «شرکت نامی خودرو» چهارشنبه 10 آبان ماه 1402 با حضور« سید رضا فاطمی فرد» مدیرعامل شرکت نامی خودرو و اصحاب رسانه برگزار ودراین نشست خبری «سید رضا فاطمی فرد »مدیرعامل شرکت نامی خودرواظهارداشت: ثبت سفارش خودروهای نیسان انجام شده ونمونه‌های اولیه این خودروها در ایران هستند و به زودی در شوروم‌های نامی خودرو حاضر خواهند شد تا علاقمندان بتوانند با آن‌ها آشنا شوند.


فاطمی فرد تصریح کرد : در مرحله اول تعداد 1500 دستگاه شامل 4 مدل از محصولات نیسان در سگمنت های سدان، کراس اوور کوچک، کراس اوور بزرگ و شاسی بلند را تا پایان سال به بازار عرضه خواهیم کرد.


وی ادامه داد: با توجه به تحریم‌ها اخذ نمایندگی رسمی از شرکت مادر به صورت مستقیم امکان پذیر نیست و شرکت نامی ‌خودرو نمایندگی فروش و خدمات خودروهای نیسان را برای بازار ایران از یکی از کشورهای منطقه خاورمیانه دریافت کرده است که این قرارداد نمایندگی رسمی محسوب می‌شود.


فاطمی فرد ابرازداشت : شرکت نامی خودرو از مدیران با سابقه در صنعت خودرو تشکیل شده و خرید خودروها انجام شده و نمونه هایی نیز به کشور وارد و در حال گذراندن مراحل تست و دریافت گواهی استاندارد است.
وی در خصوص اهداف این شرکت تاکید کرد: به دنبال حضور پایدار و بلند مدت در بازار خودروی ایران و ارائه خدمات پس از فروش و محصول باکیفیت به مشتریان هستیم؛ همچنین تمرکز شرکت بر سه محور نوآوری، کیفیت و مشتری مداری بنا شده است.
فاطمی فرد خاطرنشان کرد: خوشبختانه برند نیسان سابقه خوبی در کشورمان داردشته و از مدل های ماکسیما، تیانا و رونیز خاطرات مناسبی در میان مردم وجود دارد، نیسان به کیفیت و اصالت شناخته شده و برای نامی خودرو پیشرو مهم است که بتواند این اصالت را حفظ کند.
وی افزود: به دلیل اینکه هنوز تخصیص ارز صورت نگرفته خودروهای نیسان برای عرضه در سامانه قرار نگرفته است و این محصولات پس از ورود، در نمایندگی ‌های مجاز نامی‌خودرو در ۷ شهر بزرگ کشور عرضه خواهند شد.


مدیرعامل شرکت نامی خودرو در مورد شبکه فروش و خدمات پس از فروش بیان داشت: تصمیم داریم ابتدا در شهرهای بزرگ مانند تهران، شیراز و اصفهان نمایندگی ایجاد کنیم و ترجیح شرکت بر این است که از نمایندگی‌هایی استفاده کند که قبل از این نیز نماینده شرکت نیسان در ایران بودند و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال ۷ تا ۸ نمایندگی را راه‌اندازی کنیم که بتوانند استانداردهای لازم را داشته باشند.


وی اضافه کرد: شرکت نامی‌خودرو معتقد است که مشتریان شرکای تجاری آنها هستند و هدف اصلی این شرکت، ایجاد رضایت در مشتریان و منتفع کردن آنهاست. این شرکت برنامه‌ریزی کرده تا خودروها را در زمانی که تعهد داده است، به مشتریان تحویل دهد و فرایند فروش را به صورت شفاف و پاکیزه انجام دهد. تحویل خودروها مستقیماً در محل سکونت مشتریان و درب منزل انجام خواهد شد.


فاطمی فرد درمورد دغدغه اصلی مشتریان در خدمات پس از فروش هم گفت: تامین قطعات یدکی خودرو یکی از چالش‌های همیشگی مشتریان است که از هم‌اکنون برای این بخش سفارش ‌گذاری قطعات خودرو را انجام دادیم تا مشکل کمبود قطعه نداشته باشیم و امیدواریم بتوانیم 80 درصد نیاز مشتری را در بخش قطعات یدکی خودرو را به سرعت پاسخ دهیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب