امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63156 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احسان خدابنده درگفتگو با خبر ایران اعلام کرد؛

شرکت دانش‌بنیان صنعتی ومعدنی زرمهرمارلیک در زمینه فرآوری فلزات گرانبها همچون طلا و نقره فعالیت دارد/ تلاش زرمهرمارلیک بی نیاز کردن بازار داخل از واردات کائولن است

خبرایران : مدیریت کارخانه شرکت دانش‌بنیان صنعتی و معدنی زرمهرمارلیک گفت : شرکت دانش‌بنیان صنعتی ومعدنی زرمهرمارلیک بیش از 10 سال است که فعالیت خود را در زمینه فرآوری فلزات گرانبها همچون طلا و نقره در منطقه خراسان آغاز کرده است.
شرکت دانش‌بنیان صنعتی ومعدنی زرمهرمارلیک در زمینه فرآوری فلزات گرانبها همچون طلا و نقره فعالیت دارد/ تلاش زرمهرمارلیک  بی نیاز کردن بازار داخل از واردات کائولن است

احسان خدابنده مدیریت کارخانه شرکت دانش‌بنیان صنعتی ومعدنی زرمهرمارلیک درگفتگو با خبرنگار خبر ایران اظهارداشت : شرکت دانش‌بنیان صنعتی ومعدنی زرمهرمارلیک بیش از 10 سال است که فعالیت خود را در زمینه فرآوری فلزات گرانبها همچون طلا و نقره در منطقه خراسان آغاز کرد و خوشبختانه در این حوزه پیشرفت بسیار خوبی داشته است.


وی تصریح کرد : در کنار این مجموعه یک معدن کائولن بسیار باکیفیت نیز قرار دارد که سالهای متمادی بر روی آن فعالیت‌های اکتشافی صورت گرفته است.


خدابنده افزود: کارخانه آزمایشگاه پیشرفته‌ای در حوزه آنالیز داشته و به کمک مشاوران داخلی و خارجی این مجموعه در تربت حیدریه با برند کاسپید اداره می‌شود.
وی ادامه داد: ما به جهت کیفیت بسیار بالای محصول مشتریان بسیار زیاد داخلی و خارجی خصوصا در ترکیه و امارات در حوزه کاشی و سرامیک داریم.


خدابنده ابرازداشت : در نظر داریم تا بتوانیم بازار داخل را از واردات کائولن بی‌نیاز کرده و حتی کشورهای منطقه را از این محصول بی‌نیاز کنیم و به همین دلیل نیاز به حمایت دولت در جهت تسهیل امور صادراتی داریم.


وی درپایان سخنان خود گفت: دغدغه این مجموعه ثبات کیفیت است و به همین جهت دستگاه همگن‌سازی پیشرفته‌ای با کمک تیم کارشناسی بسیار قوی در کارخانه نصب و راه‌اندازی شده است.
 

 
اطلاعات تماس :
دفتر مرکزی: بلوار سجاد/ سجاد 3 / میلاد 2/ پلاک 20 / ساختمان پارسیس
  
کارخانه:
تربت حيدريه، کيلومتر 9 جاده بايگ – فديهه

 

سایت : 

Default

 

تلفکس: 37663372-051
صندوق پستی : 143/91865
 ------------------
سامانه پیامک: 1000 124 1000
 
Web: www.zarmehr.com
E-mail: Info@zarmehr.com
 
 
 
 
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب