امروز: پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63219 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

غرفه محصولات لاماری در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402

خبرایران : آرین پارس موتور با خودروی لاماری ایما، لاماری ایما ایکس و لاماری ایما هیبریدی در هفدهمین دوره نمایشگاه خودروی اصفهان 1402با استقبال بی نظیر مردم اصفهانی رو به رو شد.
غرفه محصولات لاماری در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402

آرین پارس موتور با خودروی لاماری ایما، لاماری ایما ایکس و لاماری ایما هیبریدی در هفدهمین دوره نمایشگاه خودروی اصفهان ۱۴۰۲ با استقبال بی نظیر مردم اصفهانی رو به رو شد.  لاماری ایما  این کراس اوور جذاب مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان اصفهانی قرار گرفت.

غرفه این شرکت یکی از پر بازدیدترین غرفه های موجود در نمایشگاه مذکور بود، آرین پارس موتور با نمایش محصولات لاماری ایما، لاماری ایما ایکس و لاماری ایما هیبرید توانسته بود بخش عمده از بازدیدکنندگان را به غرفه خود آورد.

همانطور که اشاره شد، غرفه لاماری یکی از پر بازدیدترین غرفه های موجود در نمایشگاه اصفهان بود، آرین پارس موتور با نمایش محصولات جدید و به روزی مثل  لاماری ایما ایکس و لاماری ایما هیبرید توانسته بود بخش عمده از بازدیدکنندگان را به غرفه خود آورد.

لاماری ایما یک کراس‌اوور زیبا و جذاب در بازار ایران است که توانسته محبوبیت و فروش خوبی کسب کند. آرین پارس موتور نسخه فول آپشن آن به نام لاماری ایما X را نیز روانه بازار نموده است که شامل لیست کامل‌تری از تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی است.

 

مشخصات لاماری ایما ایکس (نسخه فول آپشن)

لاماری ایما X از نظر مشخصات فنی هیچ تفاوتی با نسخه پیشین نداشته است. این خودرو همچنان از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی با سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI بهره گرفته است. این موتور قدرتمندترین انجین 1.5 لیتری نصب شده استاندارد روی خودروهای صفر کیلومتر داخل ایران بوده و قادر به تولید 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور است.

نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس هفت سرعته دو کلاچه Wet به چرخ های جلو منتقل می شود. لاماری ایما  فاقد حالت تعویض دنده دستی یا تیپترونیک برای گیربکس بوده است. اما این قابلیت به لاماری ایما ایکس اضافه شده و گیربکس این خودرو اکنون قابلیت تعویض دنده به صورت دستی را هم دارد.

حضور آرین پارس موتور لاماری ایما نمایشگاه خودروی اصفهان 1402

لاماری ایما ایکس سه حالت رانندگی نرمال، اکو و اسپرت دارد و سفتی و نرمی فرمان نیز در سه حالت نرمال، کامفورت و اسپرت به وسیله نمایشگر میان داشبورد تنظیم می شود.

لاماری ایما ایکس هرچند در بخش مشخصات فنی و طراحی تغییرات چندانی نسبت به نسخه معمولی نداشته، اما در بخش امکانات ایمنی و رفاهی به مراتب کاملتر شده است.

این خودرو اکنون دارای دوربین دید 360 درجه، رادار نقطه کور، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار برخورد از جلو، چراغ های LED اصلی جلو، امکان تنظیم هر دو صندلی جلو (راننده و سرنشین) به صورت برقی، گرمکن صندلی های جلو، سردکن صندلی راننده، ماساژور صندلی راننده، درب برقی صندوق عقب، سنسور پارک جلو، امکان شخصی سازی نمایشگر پشت فرمان، نورپردازی داخل کابین و کلیدهای تنظیم صندلی سرنشین جلو از ردیف عقب موسوم به Boss Key به این خودرو اضافه شده اند.

حضور آرین پارس موتور لاماری ایما نمایشگاه خودروی اصفهان 1402

 

مشخصات لاماری ایما هیبریدی HEV

لاماری ایما HEV دارای سیستم هیبرید خودشارژ بوده و موتور برقی آن با نیروی موتور بنزینی شارژ می شود. بدین ترتیب نیازی به اتصال به برق شهری برای شارژ ندارد. این خودرو دارای یک موتور بنزینی با کد 4E15T بوده که یک انجین ۱.۵ لیتری توربوشارژ با سیستم تزریق مستقیم سوخت است.

این موتور به تنهایی قادر به تولید ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور است. در کنار این موتور بنزینی، یک موتور برقی با کد TZ220XYL هم نصب شده روی هم رفته توان این سیستم هیبریدی ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این سیستم هیبریدی نیز توسط گیربکس HEV مولتی مد به چرخ های جلو منتقل می شود.

حضور آرین پارس موتور لاماری ایما نمایشگاه خودروی اصفهان 1402

 

نمایشگاه خودروی اصفهان ۱۴۰۲ روز جمعه ۱۹ آبان ماه برپاست و علاقمندان به خودروی لاماری می توانند از غرفه شرکت آرین پارس موتور در این رویداد دیدن فرمایند. لازم به ذکر است که ساعت برگزاری این نمایشگاه ۱۱ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب