امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63338 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهرنوش عیسوند چراغی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

گروه پیشرو دانه تولید کننده تخصصی خوراک آبزیان می باشد/ گروه پیشرو دانه با تولیدات با کیفیت خود گامی مثبت در پیشبرد صنعت آبزی پروری برداشته است/ کارشناسان گروه پیشرودانه به صورت ماهیانه ازمزارع پرورش ماهیان بازدید می کنند

خبرایران : مدیرروابط عمومی گروه پیشرو دانه گفت : گروه پیشرو دانه در جهت تامین بخشی از مواد اولیه جهت تولید خوراک با کیفیت با احداث کارخانه تولید پودر ماهی با برند حوروش در استان هرمزگان و همچنین تولید مکمل های معدنی و ویتامینه و ریزمغذی ها در استان لرستان نمود. تا بدین صورت با تولیداتی با کیفیت گامی مثبت در پیشبرد صنعت آبزی پروری داشته باشد.
گروه پیشرو دانه تولید کننده تخصصی خوراک آبزیان می باشد/ گروه پیشرو دانه با تولیدات با کیفیت خود گامی مثبت در پیشبرد صنعت آبزی پروری برداشته است/ کارشناسان گروه پیشرودانه به صورت ماهیانه ازمزارع پرورش ماهیان بازدید می کنند

مهرنوش عیسوند چراغی کارشناس شیلات و روابط عمومی گروه پیشرو دانه درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: گروه پیشرو دانه فعالیت خود را در زمینه آبزیان در سال 1380 با احداث مزارع پرورش ماهیان قزل آلا و سالمون دراستان لرستان آغاز نمود .


وی تصریح کرد : پس ازچندی فعالیت درعرصه پرورش ماهیان سردابی با بهرمندی از دانش کافی در پرورش ماهیان گرمابی و میگو در استان خوزستان نهاد کار در عرصه پرورش ، بر این داشت تا در سال 1390 با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و بهره مندی از دانش متخصصین و تکیه بر تجربه و توانایی جهت تولید خوراک آبزیان نخستین کارخانه تولید خوراک آبزیان را با برند پیشرو دانه الیگودرز واقع در شهرستان الیگودرز در استان لرستان احداث نماید.


عیسوند چراغی عنوان داشت : با گذشت زمان و پیشرفت صنعت آبزی پروری و توسعه مزارع پرورش آبزیان و نیاز به خوراک با کیفیت ، تصمیم به احداث خط تولید کارخانه پیشرو دانه دز در استان خوزستان شهرستان دزفول با بهره گیری از دو خط تولید اکسترود و پرس پلت در زمینه تولید تخصصی خوراک آبزیان نمود.

مدیرروابط عمومی گروه پیشرو دانه خاطرنشان کرد : کارشناسان گروه پیشرودانه به صورت ماهیانه ازمزارع پرورش ماهیان بازدید می کنند و فاکتورهای فیزیکی و شیمیایی آب را برسی می کنند و در زمینه بیماری ها و مشکلات مزارع پرورش راهکارای های مورد نیاز رو دراختیار پرورش دهندگان محترم قرار می دهند.


وی ابرازداشت : از آنجا که استفاده از خوراکهای صنعتی در صنعت آبزی پروری بخش عمده ای از هزینه های پرورش را برای آبزیان در بر دارد.لذا توجه به تولید خوراک های با کیفیت ، قابل هضم و جذب بالا جهت افرایش تولیدات و کاهش هزینه، افرایش سوددهی برای آبزی پروران از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/22210_fufbrml.jpg


کارشناس شیلات افزود : گروه پیشرو دانه در جهت تامین بخشی از مواد اولیه جهت تولید خوراک با کیفیت با احداث کارخانه تولید پودر ماهی با برند حوروش در استان هرمزگان و همچنین تولید مکمل های معدنی  و ویتامینه و ریزمغذی ها در استان لرستان نمود. تا بدین صورت با تولیداتی با کیفیت گامی مثبت در پیشبرد صنعت آبزی پروری داشته باشد.


وی تاکید کرد : بر این باوریم با بکارگیری فن اوری نوین و تکیه بر دانش متخصصین در قالب آمیزه ای از کیفیت ، ارزش و استفاده از تجربیات آبزی پروران که ما را با رشد پایدار همسان مینماید بتوان بهبودی با کیفیت و در خور پرورش دهندگان ارائه نماییم.

 

اطلاعات تماس :

ایمیل:info@pishrodanehgroup.com

تماس: 17-0614226214

آقای چراغی:09163641476

آقای چراغی:09163666100

آقای چراغی:09163460901

آقای منصوری:09163420283

 

گروه پیشرو دانه:

پیشرو دانه دز:استان خوزستان،دزفول شهرک صنعتی شماره 2

09163640901-09163420283

پیشرو دانه الیگودرز : استان لرستان شهرک صنعتی شماره 2

09163641476-09163666100

پیشرو پودر لنگه : استان هرمزگان ،بندر لنگه،روستای بستانه

09163641476-09163666100

 

محصولات:

 

 

 

شناخت آبزیان:

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب