امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63385 تاریخ انتشار: جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با کاشت ۴۱ چنار بن بالا؛

پیرامون بوستان نياوران، نفسی تازه گرفت

خبرایران : طرح نفس تازه با هدف بازپیرایی فضاهای سبز در پیرامون بوستان نیاوران و خیابان پاسداران با کاشت ۴۱ چنار، با بن بالا اجرا شد.
پیرامون بوستان نياوران، نفسی تازه گرفت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ احسان خیراتیان صفایی معاون خدمات شهری و محیط،زیست شهرداری منطقه یک گفت: تعداد زیاد درختان چنار در بوستان فرامنطقه ای نیاوران و اطراف آن، این محدوده را به یکی از زیباترین بوستان های کشور و خاورمیانه تبدیل کرده و فضای سبز آن از میراث های طبیعی و سرمایه ملی محسوب می‌شود، به همین دلیل صیانت از آن ها در اولویت اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح الگوی خدمت در محور های اصلی و شاخص منطقه یک و حفظ یکپارچگی بافت درختان چنار در بوستان نیاوران، ۴۱ اصله درخت چنار با بن ۳۵ و ۴۰ در قالب طرح نفس تازه در حاشیه غربی و جنوبی بوستان نیاوران و خیابان پاسداران در ناحیه یک  کاشته شد.

صفایی خاطر نشان کرد: در ادامه اجرای این طرح، کاشت درختان در محور های اصلی دیگر منطقه در دستور کاری اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک قرار دارد که طبق برنامه ریزی اجرا خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب