امروز: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/01]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63523 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احسان پشت کوهی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

تک استار 10 سال سابقه در زمینه واردات لوازم یدکی موتورسیکلت دارد/ شعار TAKSTAR کیفیت و بسته‌بندی باکیفیت است/ تک استار درحال حاضر تولیدکننده لوازم یدکی و قطعات موتورسیکلت هوندا 125، 150 ، 200 CDI CG می باشد

خبرایران : مدیرعامل شرکت تک استارگفت: شرکت تک استار در حال حاضر لوازم یدکی موتورسیکلت هوندا 125، 150 و 200 را تامین می کند و در آینده نیز لوازم یدکی موتورهای جدیدتر را در برنامه کاری خود قرار خواهیم داد.
تک استار 10 سال سابقه در زمینه واردات لوازم یدکی موتورسیکلت دارد/ شعار TAKSTAR کیفیت و بسته‌بندی باکیفیت است/ تک استار درحال حاضر تولیدکننده لوازم یدکی و قطعات موتورسیکلت هوندا 125، 150 ، 200 CDI CG می باشد

احسان پشت کوهی مدیرعامل شرکت تک استار( TAKSTAR ) درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : موتورسیکلت به عنوان یک وسیله نقلیه پرطرفدار ، محبوب ، سریع، اقتصادی و زیبا، جذابیت بیشتری نسبت به خودروهای دیگر در سراسر جهان دارد. با افزایش تعداد موتورسیکلت‌ها، نیاز به لوازم یدکی موتورسیکلت عمدتاً شامل قطعات جانبی و قطعات جایگزین برای تعمیرات و نگهداری موتورسیکلت مرتبط با آنها نیزافزایش یافته است.


وی تصریح کرد: ما حدود 10 سال است که با سرمایه‌گذاری حاج امام‌بخش سپاهی، لوازم یدکی موتورسیکلت با برند تک استار را از چین و بندر بوشهر وارد کشور کرده‌ایم و امسال نیز بصورت تخصصی بر روی این برند باکیفیت A کار می‌کنیم.

 

 نشست خبری اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی


پشت کوهی تصریح کرد : اهمیت لوازم یدکی موتورسیکلت به دلیل تأثیر مستقیم آنها بر کارایی و عمرمفید موتورسیکلت بسیار بالاست. استفاده از لوازم یدکی با کیفیت و استاندارد مناسب می‌تواند عمر موتورسیکلت را به طور قابل توجهی افزایش دهد و همچنین خطرات حادثه و خرابی ناشی از استفاده از قطعات نامناسب را کاهش دهد.

 

 نشست خبری اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی


وی تاکید کرد: به همین دلیل ما درشرکت تک استار بصورت مستقیم با نمایندگان فروش در سراسر کشور در ارتباط بوده و تلاش داریم تا برخلاف سایر رقبا در هر شهر و استان فقط با یک عامل فروش همکاری کنیم تا حاشیه سود بیشتری کسب کند. از طرفی محصول با کیفیت را بتوانیم به دست مشتریان خودمان در سراسر کشورما با قیمت مناسب از طریق نمایندگی خودمان برسانیم.

 

 نشست خبری اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی


مدیرعامل شرکت تک استار با اشاره به رشد بازارلوازم یدکی همزمان با رشد روزافزون صنعت موتورسیکلت، ابرازداشت: امروز با توجه به رشد روزافزون صنعت موتورسیکلت، بازارلوازم یدکی نیز رشد چشمگیری داشته ، تا جایی که بررسی وضعیت بازار، تقاضا و عرضه لوازم یدکی موتورسیکلت ما را در درک بهتر این بازار وانتخاب بهتر لوازم یدکی مورد نیاز برای موتورسیکلت‌های خود کمک می‌کند.

 

 نشست خبری اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی


وی با اشاره به اینکه توسعه اینترنت روش‌های خرید مشتریان را به کلی دگرگون کرده ، عنوان داشت: منافع موجود در خرید اینترنتی هر روزتعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر درالگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد هماهنگ‏‏‌تر شده است.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/4_egfaoiu.jpg


پشت کوهی افزود: فروشگاه اینترنتی تک استار به مشتریان کمک می کند که برای بررسی و خرید اینترتی لوازم یدکی موتورسیکلت خود در سریعترین حالت به نتیجه مطلوبی برسید و بتوانند کالای با کیفیت خود را به راحتی و با کمترین زمان ممکن به دست بیاورند.

وی با اشاره به شعار تک استار خاطرنشان کرد: شعار ما دربحث لوازم یدکی ابتدا کیفیت و بعد بسته‌بندی باکیفیت است و مشتریان ما بخصوص افرادی که در شهرهای جنوبی زندگی می‌کنند، نیز برای دریافت محصول با برند اورجینال تک استار می‌بایست تنها با نماینده فروش در ارتباط باشند.

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/6_nywhvtn.jpg


پشت کوهی بیان داشت : ما در حال حاضر لوازم یدکی موتورسیکلت هوندا 125، 150 و 200 را تامین می‌کنیم و در آینده نیز لوازم یدکی موتورهای جدیدتر را در برنامه کاری خود قرار خواهیم داد که بهترین نوع لوازم یدکی خواهند بود.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/7_rtdiaup.jpg


وی درپایان سخنان خود گفت: ما در تلاش هستیم تا خدمات استثنایی را به همه مشتریان خود ارائه دهیم. درواقع هدف ما همیشه این بوده که مشتریان خودمان از آخرین روندها و تحولات صنعت لوازم یدکی موتورسیکلت مطلع  و آگاه کنیم . به همین دلیل همه قطعات ما توسط کارکنان آگاه و مفید ما بسته بندی شده و با خیال راحت برای مشتریان ارسال می شوند.    


https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/5_leccrlg.jpg

 

اطلاعات تماس :

مدیرفروش :

09121751630

دفتر مرکزی :

02155483740

سایت :

takstarr.ir

اینستاگرام :

tak_star_motorcycle

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب