امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63524 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهنام آقاخانی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

موتو بازار تمامی اجناس مصرفی برای موتورسیکلت‌ها را با قیمت‌های رقابتی از طریق فروش آنلاین (تک فروشی و عمده) ارائه می کند/ مشتریان موتو بازار با خیال راحت از ما خرید کنند/ بزودی تعمیرکاران موتورسیکلت را از طریق سایت معرفی خواهیم کرد

خبرایران : مدیرعامل موتو بازارگفت: اغلب فعالیت شرکت موتو بازار بر روی موتورسیکلت‌های جدید از قبیل موتور طرح ایروکس، بنلی، پالس آپاچی بوده و تمامی قطعات تریل‌ها، موتورهای سنگین، صد مدل لنت دیسکی و اکسسوری موتورسیکلت را تامین می‌کنیم.
موتو بازار تمامی اجناس مصرفی برای موتورسیکلت‌ها را با قیمت‌های رقابتی از طریق فروش آنلاین (تک فروشی و عمده) ارائه می کند/ مشتریان موتو بازار با خیال راحت از ما خرید کنند/ بزودی تعمیرکاران موتورسیکلت را از طریق سایت معرفی خواهیم کرد

بهنام آقاخانی مدیرعامل موتو بازار در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت:  ما در قالب وب‌سایت motobazar.ir تمامی اجناس مصرفی برای موتورسیکلت‌ها را به کشور وارد کرده و با قیمت‌های رقابتی از طریق فروش آنلاین (تک فروشی و عمده) ارائه می‌کنیم.


آقاخانی تصریح کرد: اغلب فعالیت ما بر روی موتورسیکلت‌های جدید از قبیل: موتور طرح ایروکس، بنلی، پالس آپاچی بوده و تمامی قطعات تریل‌ها، موتورهای سنگین، صد مدل لنت دیسکی و اکسسوری موتورسیکلت را تامین می‌کنیم.


وی عنوان داشت: تاکید ما همواره بر کیفیت بالا و قیمت پایین بوده و مشتریان می‌توانند با خیال راحت از ما خرید کنند.همچنین، ما کلیه خدمات فنی، سوالات و ابهامات مشتریان را هم از طریق تیم فنی شرکت پاسخگو هستیم.


مدیرعامل موتو بازار اضافه کرد: عمده فعالیت ما پخش قطعات موتورسیکلت در سطح کشور است، بطوری که بعد از وارد کردن قطعات آن را به شهرهای مختلف ارسال می‌کنیم.


وی ادامه داد :همچنین، 2 سال است که وب‌سایت موتو بازار را با ارائه بهترین قیمت‌ها راه‌اندازی کرده‌ایم، چرا که متاسفانه در بازار قیمت‌های نامنصفانه‌ای به چشم می‌خورد.


آقاخانی ابرازداشت: بزودی تعمیرکاران موتورسیکلت را از طریق سایت معرفی خواهیم کرد تا مشتریان بتوانند به راحتی به این خدمات دسترسی پیدا کنند. همچنین در نظر داریم به دلیل گسترده بودن مدل‌ها در سطح بازار، انواع موتورهای مختلف را هم به این مجموعه اضافه کنیم.


وی خاطرنشان کرد: تمامی قطعات شامل گارانتی بوده و در صورت بروز مشکل، قطعه موردنظر پس گرفته می‌شود.

 

اطلاعات تماس :

 

آدرس :  تهران، میدان رازی، ابتدای خ مولوی، پاساژ بهمن، طبقه دوم، پلاک 314

فروشگاه دوم: پاساژ بهمن، طبقه همکف، پلاک 189

 
شماره تماس

02155494050
02155494060
09125074230

آدرس ایمیل

info@motobazar.ir

 
ساعت کاری

شنبه - چهار شنبه = 09:00 الی 17:00


 
 

محصولات:
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب